Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"The dog wears shoes."

Překlad:Ten pes nosí boty.

0
před 2 roky

10 komentářů


Mrkvicka21

Pes? :D Ta představa... Budu mít noční můry! :D

2
Odpovědětpřed 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Varianta na Koucora v botach

9
Odpovědětpřed 2 roky

FrantikaBl

What? Pes v botách:-X

1
Odpovědětpřed 9 měsíci

ElikaNovot9

Napsala jsem psi mají na sobě boty... není to to samé ? (Samozřejmě kromě toho mn. Č.)

1
Odpovědětpřed 6 měsíci

Karoliina765050

Mit na sobe boty se rekne 'to have shoes on', 'to wear' je nosit. Znamena to totez, ale jeden vyraz odpovida jednomu a druhy tomu druhemu.

2
Odpovědětpřed 4 měsíci

opreogresk

Pes v botách

1
Odpovědětpřed 4 měsíci

JaninkaHlo

Lze si tuto vetu predstavit i tak, ze pes ty boty nosi v tlame? Nebo to by se reklo jinak?

1
Odpovědětpřed 3 měsíci

tacoberu

Všechny ukázky slovesa "to wear" se vztahují na oblečení nebo věci tomu hodně podobné (prsten). Zkusil bych sloveso "take".

0
Odpovědětpřed 1 měsícem

lucienov2

Prosím, učte nás věty, které prakticky použijeme.Ne tyto tyto nesmysly. děkuji

0
Odpovědětpřed 9 měsíci

lucienov2

prosím, učte nás věty, které prakticky využijeme Ne takové nesmysly

0
Odpovědětpřed 9 měsíci