"Thedogwearsshoes."

Překlad:Ten pes nosí boty.

před 3 roky

13 komentářů


Mrkvicka21

Pes? :D Ta představa... Budu mít noční můry! :D

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Varianta na Koucora v botach

před 3 roky

FrantikaBl

What? Pes v botách:-X

před 1 rokem

ElikaNovot9

Napsala jsem psi mají na sobě boty... není to to samé ? (Samozřejmě kromě toho mn. Č.)

před 11 měsíci

Karoliina765050

Mit na sobe boty se rekne 'to have shoes on', 'to wear' je nosit. Znamena to totez, ale jeden vyraz odpovida jednomu a druhy tomu druhemu.

před 9 měsíci

opreogresk

Pes v botách

před 9 měsíci

JaninkaHlo

Lze si tuto vetu predstavit i tak, ze pes ty boty nosi v tlame? Nebo to by se reklo jinak?

před 8 měsíci

tacoberu

Všechny ukázky slovesa "to wear" se vztahují na oblečení nebo věci tomu hodně podobné (prsten). Zkusil bych sloveso "take".

před 6 měsíci

lucienov2

Prosím, učte nás věty, které prakticky použijeme.Ne tyto tyto nesmysly. děkuji

před 1 rokem

lucienov2

prosím, učte nás věty, které prakticky využijeme Ne takové nesmysly

před 1 rokem

Zdenka624215

"The dog wears shoes." jsem přeložila Pes nosí boty a neuznalo mi to s tím, že musím napsat TEN pes nosí boty. Ve všech předchozích větách překlad nevyžadoval ukazovací zájméno. Tak nevím...

před 1 měsícem

Karoliina765050

'The dog' skutecne vyzaduje preklad 'ten pes'. Muzete dat priklad, kde jsme v podobnem pripade nevyzadovali ukazovaci zajmeno 'ten'?

před 1 měsícem

Zdenka624215

Mám na mysli překlad z EN do češtiny, jak píši výš. Je to častý jev, například "The boat..." přeloženo bere slovo "Loď..." bez ukazovacího zájména. Zatímco ve větě "Ten pes nosí boty" překlad bez ukazovacího zájména TEN nebere. Nebo: "The family did not like her" uznává řešení: Rodina ji neměla ráda. ...a mnoho dalších

před 1 měsícem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.