"The dog wears shoes."

Překlad:Ten pes nosí boty.

před 2 roky

10 komentářů


Mrkvicka21

Pes? :D Ta představa... Budu mít noční můry! :D

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Varianta na Koucora v botach

před 2 roky

FrantikaBl

What? Pes v botách:-X

před 1 rokem

ElikaNovot9

Napsala jsem psi mají na sobě boty... není to to samé ? (Samozřejmě kromě toho mn. Č.)

před 9 měsíci

Karoliina765050

Mit na sobe boty se rekne 'to have shoes on', 'to wear' je nosit. Znamena to totez, ale jeden vyraz odpovida jednomu a druhy tomu druhemu.

před 7 měsíci

opreogresk

Pes v botách

před 7 měsíci

JaninkaHlo

Lze si tuto vetu predstavit i tak, ze pes ty boty nosi v tlame? Nebo to by se reklo jinak?

před 6 měsíci

tacoberu

Všechny ukázky slovesa "to wear" se vztahují na oblečení nebo věci tomu hodně podobné (prsten). Zkusil bych sloveso "take".

před 4 měsíci

lucienov2

Prosím, učte nás věty, které prakticky použijeme.Ne tyto tyto nesmysly. děkuji

před 1 rokem

lucienov2

prosím, učte nás věty, které prakticky využijeme Ne takové nesmysly

před 1 rokem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.