Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"The dog wears shoes."

Překlad:Ten pes nosí boty.

před 2 roky

22 komentářů


Mrkvicka21

Pes? :D Ta představa... Budu mít noční můry! :D

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Varianta na Koucora v botach

před 2 roky

Mrkvicka21

Aha :D

před 2 roky

FrantikaBl

What? Pes v botách:-X

před 10 měsíci

ElikaNovot9

Napsala jsem psi mají na sobě boty... není to to samé ? (Samozřejmě kromě toho mn. Č.)

před 7 měsíci

Karoliina765050

Mit na sobe boty se rekne 'to have shoes on', 'to wear' je nosit. Znamena to totez, ale jeden vyraz odpovida jednomu a druhy tomu druhemu.

před 5 měsíci

opreogresk

Pes v botách

před 5 měsíci

JaninkaHlo

Lze si tuto vetu predstavit i tak, ze pes ty boty nosi v tlame? Nebo to by se reklo jinak?

před 4 měsíci

tacoberu

Všechny ukázky slovesa "to wear" se vztahují na oblečení nebo věci tomu hodně podobné (prsten). Zkusil bych sloveso "take".

před 2 měsíci

lucienov2

Prosím, učte nás věty, které prakticky použijeme.Ne tyto tyto nesmysly. děkuji

před 10 měsíci

lucienov2

prosím, učte nás věty, které prakticky využijeme Ne takové nesmysly

před 10 měsíci

Jenda1407
před 11 měsíci

Jenda1407
před 11 měsíci

Vlcek1942

Proč v takovýchto případech (nosit boty ať už člověk nebo zviře) nepoužije spíše lepší překlad - chodí v botách?

před 1 rokem

MilanSt2

Proc tam nemuze byt wear ?

před 2 roky

Nemesis_NaR

Protože 3. osoba čísla jednotného potřebuje "s", všechny ostatní osoby mají pouze jeden tvar. Jak jednoduché v porovnání s českým "nosím, nosíš, nosíme atd."

před 2 roky

Hanka448435

Prosím překlad

před 2 roky

Nemesis_NaR

"Pes nosí boty."

Nevidíte-li preklad, tak to asi znamena, ze pouziváte aplikaci. V tom případe nemůzu nez doporucit ji prestat pouzívat - aplikace má vícero much, tato je jenom jedna z nich. Kdyz uz DuoLingo na mobilu, tak radsi pres prohlízec.

před 2 roky

eterika67

Asi nějaký husky se sněhulemi:D

před 2 roky

Vlades2

Asi ňejaky debil to vymislel?????????

před 1 rokem

FrantikaBl

Nějaký, nauč se nejdříve česky!

před 10 měsíci

LucieNovko13

Radši se nauč psát!!

před 10 měsíci