1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The girl's cat"

"The girl's cat"

Překlad:Dívčina kočka

December 8, 2015

31 komentářů


Rochov

té dívky kočka


Andrea928853

Proc nejde té dívky kočka ?


nueby

Zbytek diskuse.


Bolek535084

Dívky kočka je špatně z jakého důvodu? A holčina kočka je správně? Opravdu někdy k nepochopení...


gaston68cz

Je to "kočka té dívky" nebo "ta dívčina kočka"? Jinými slovy - ten určitý člen se tady váže ke kočce nebo k dívce? Tohle je mi poněkud nejasné.

I když se mi zdá že kočku určuje dívka takže ten člen asi patří k dívce. Jak by to ale bylo naopak - "the cat of a girl"?


[deaktivovaný uživatel]

    Proč nemůže být ,,Ta kočka je dívky''?


umrlec

    Protože tam není sloveso být


Tom779947

    Divkyna kocna ne, ale divcina kocka berie? Dovod?


widle

    Důvod je ten, že to první není správně česky a to druhé ano.


    [deaktivovaný uživatel]

      slovenština se od češtiny přece trochu liší. v češtině není správně výraz Divkyna :)


Alena524513

      ,,Kočka té dívky" = i takto lze napsat překlad, Duolingo to uznává


Pagrossman

      Haha, ne uplne, je tam "the cat...", tak jsem napsal "ta kocka te divky" a to uz uznano nebylo.


metuzak

      Dobře chápu, že to je špatně česky, ale jsme tu aby jsme se učili anglicky ne?


widle

      Ne všichni. Někteří se tady učí z angličtiny česky, protože opačný kurz ještě není hotový. Kromě toho jsou oba směry v systému určitým způsobem propojené, takže odpovědi, které zadáme tady, občas přetečou do opačného směru (češtiny pro anglicky mluvící) a tam, až se spustí, už bychom opravdu někoho něco učili špatně. No a za třetí je na kurzu spousta potřebnější práce než připisovat špatné odpovědi.


metuzak

      Aha tak to mě nedošlo :D tak to je potom v pořádku :)


Jakub_Novak-Es

      Píše mi to dívčina ale je to špatně


Adam265179

      Nemelo by to být cesky divcinina kocka? Zajomave spojeni...


widle

      Pokud by majitelkou kočky byla dívčina, tak asi ano. Ale je to dívka.


Anyshka001

      Mám dotaz celkově k tomuto tématu. Tuto větu jsem z poslechu skládala z předem daných slovíček, takže jsem musela dát „the girl 's cat“. Ale v jiném cvičení jsem překládala větu „ten krab je náš“, opět předem daná slovíčka, a místo „is“ jsem použila zkrácenou formu „'s“ a bylo to špatně. Jako vysvetlení bylo řečeno, že systém nerozdýchal tu mezeru. Tady ta mezera nevadí?


kacenka9

      Ja nevim, jak na to ten system nahlizi. Normalne tam ta mezera neni. Ale u tech skladanych slov nevim, jestli ta skladankova forma umi tam mezeru nedat. Nebo jestli, protoze je to slovo ze dvou casti, to vypada, jako ze je tam mezera, protoze to graficky nejde nejak obejit.


hamtak2

      Jak byste napsali ta dívka je kočka


hamtak2

      Nic jsem se od vás nedozvěděl, asi sami nevíte


hamtak2

      Jak byste napsali ta dívka je kočka?


Ale674390

      Výslovnost ženy vedoucí výuku je ve zpomaleném poslechu velmi problematická.Nejsou slyšet koncovky což vede k chybným odpovědím.Výslovnost muže je značně srozumitelnější.Chápu,že realita je ještě problematičtější,ale hodnocení to zkresluje Aleš


PetrHladik649

      mělo by jít i s malým písmenem na začátku, ale hodí to chybu


Ogi2222

      Kočka toho devčete.


Matist58

      Mě to uznalo ale mají to špatně máto bít té dívčiny ale u nich to je ta dívčina.


DreamerDuke

      Jednoznačně slyším "cats", takže kočky....


horselover_WOW

      Kravina proč jde''dívčina kočka''a ''kočka dívky ''nejde

      Související diskuze

      Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.