1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "My best friends"

"My best friends"

Переклад:Мої найкращі друзі

December 8, 2015

4 коментарі


O.Yevhen

А в даному випадку потрібно чи ні the пред best ?

Питаю тому, що в цьому ж курсі дано коротке роз'яснення і одним з винятків є

good – better – the best (хороший – кращий - найкращий)


Fb8U1

В англійському реченні завжди присутній обов'язковий визначник до об'єкта, на який направлена дія, причому, цей визначник до одного об'єкта може бути тільки один. Якщо є хоч один із них, то ніякий інший додавати не можна. Обов'язкові визначники - це всі присвійні і вказівні займенники, а також no, any, every, each, some, such a, such, і артиклі a (an), the. У нашому реченні стоїть My - присвійний займенник, тому артикль ставити не можна.


O.Yevhen

точно :) .... згадав вже. читав про це на іншому ресурсі.

Дякую, що нагадали мені про це.


DonZagon

http://sum.in.ua/s/lipshyj Це слово має місце бути внесеним до правильного варрріанта.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.