1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Я хочу поміняти роботу."

"Я хочу поміняти роботу."

Переклад:I want to change a job.

December 8, 2015

9 коментарів


Sviat9

I want to change jobs - чому правильно, навіть якщо я працюю на кількох роботах, то можу хотіти поміняти тільки одну з них?


gtc2015

Це буде інший випадок і тоді ви, скоріш за все, скажете з уточненням, про яку саме роботу мова.

Думаю, тут справа у тому, що ми, на відміну від англомовних, не говоримо "я хочу поміняти роботи", а саме "я хочу поміняти роботу", навіть коли мова йде про всі роботи і/або про вид діяльности. І ось зараз - вираз "всі роботи" у попередньому реченні виглядає неприродньо, вимагає уточнення.
А у англійській слово "jobs" у цьому випадку нормально вживається.


gtc2015

Я хочу поміняти роботу.
Правильні відповіді: I want to change a job., I want to change work.

Чому work без артикля?
Я саме через його відсутність вирішив, що цей варіант невірний.


Fb8U1

https://dictionary.cambridge.org/ru/грамматика/британская-грамматика/common-nouns/work-noun

Тут чітка межа між work та job. Перекладати не стану, допитливі зроблять це самі.


Grey_79

Мені не зрозуміло, чому в деяких випадках нас змушують переводити все дослівно навіть коли речення з незмінним порядком слів звучить неприродно. А тут в якості правильного варіанту вказують "I want to change MY job", хоча в українському варіанті слово "моя" не фігурує.


Vitalii18237

А чому артикль невизначений? Я що, не знаю, яку роботу хочу поміняти?


gtc2015

А співрозмовник теж знає?


Elmirius

I want to change jobs -Я хочу змінити роботи .коли питання стоїть" я хочу помінять работу"


IgorDejak1

в українському варіанті жодного натяку на MY

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.