Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I am in the traffic."

Çeviri:Trafikteyim.

2 yıl önce

28 Yorum


sawashian
sawashian

‘Ben trafikteyim‘i nasıl kabul etmezsin MR. DUO :)

2 yıl önce

Mls740341

Aynen

1 yıl önce

Barbarossa12365

Gercekten sacmalik inanin

1 ay önce

OnurKalkan5

Ayni sey degil mi

5 gün önce

hhkknn34

Resmen skandal.. ben trafikteyim olmuyor...

2 yıl önce

Mls740341

Aynen

1 yıl önce

Mls740341

Ben trafikteyim de kabul edilmeli bu tür sorularda genelde trafikteyim yazarsak kabul etmezler şimdi ben trafikteyimi kabul etmiyolar hem ikisinin arasında da bir fark yok ki çok saçma.

1 yıl önce

sawashian
sawashian

Aynen :D

1 yıl önce

Ozcep

Ben trafikteyim neden kabul edilmedi?

2 yıl önce

Mls740341

Haklısın

1 yıl önce

vili555

Simdiye kadar yazilanlarin tersi bir durum. Lutfen anlatir misiniz

2 yıl önce

Mls740341

Bence de

1 yıl önce

AslnurInce

ben trafikteyim neden kabul edilmedi

1 yıl önce

Mls740341

Haklısı

1 yıl önce

Mls740341

Haklısın

1 yıl önce

Necmi.03

Komedi gibi. Ne farkı var "Trafikteyim" ile " ben trafikteyim" ?

1 yıl önce

Mls740341

Aynen öyle

1 yıl önce

R72vZ

neden 'ben trafikteyim' kabul etmedin neden. bi daha trafiğe çıkmam bak :)

1 yıl önce

GizemAltinishik
GizemAltinishik

Ben trafikteyim. I am in the traffic. Kabul edilse de edilmese de...

1 yıl önce

ariftokmak

İnsan canı bu kadar ucuz işte arkadaşlar... Son seviyeye gel "ben trafikteyim" de ve öl. Bu mudur duo?

2 ay önce

evimmmm

Hepimiz aynı noktaya takıldık. İncelenmesi gerekir. İlgilenenlere teşekkürler.

1 yıl önce

Sabahattin852371

Hala edilmiyor

10 ay önce

DenizEkinK

Bu kadar benzer yoruma rağmen hâlâ düzeltilmemiş. Pek güncellenmiyor sanırım.

10 ay önce

nedim23768

Ben trafikteyim cevabını yanlış kabul etti.

10 ay önce

ahmet103

Ben trafikteyim doğru olmalı neden yanlış olarai kabul ediliyor

1 ay önce

gokmenhakan

Ben trafikteyimi neden kabul etmedi şaka gibi ya :) trafikte olan sen misin duooo beni neden kabul etmiyorsun

1 ay önce

Kaan991322

Saçmalık

1 ay önce

Salih701833

Trafikteyim kelimesi aldığı ekten dolayı zaten birinci tekil şahısı ifade ediyor. Başına ben koymak anlam bozukluğuna yol açar

1 ay önce