"Iaminthetraffic."

Çeviri:Trafikteyim.

3 yıl önce

32 Yorum


https://www.duolingo.com/sawashian
sawashian
  • 25
  • 15
  • 12
  • 11
  • 8
  • 7
  • 6
  • 6
  • 5
  • 5
  • 4
  • 4
  • 3
  • 3
  • 2
  • 2
  • 2

‘Ben trafikteyim‘i nasıl kabul etmezsin MR. DUO :)

3 yıl önce

https://www.duolingo.com/Mls740341

Aynen

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/Barbarossa12365

Gercekten sacmalik inanin

3 ay önce

https://www.duolingo.com/OnurKalkan5

Ayni sey degil mi

2 ay önce

https://www.duolingo.com/TrollPenguen38

Bencede

1 ay önce

https://www.duolingo.com/hhkknn34

Resmen skandal.. ben trafikteyim olmuyor...

3 yıl önce

https://www.duolingo.com/Mls740341

Aynen

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/Mls740341

Ben trafikteyim de kabul edilmeli bu tür sorularda genelde trafikteyim yazarsak kabul etmezler şimdi ben trafikteyimi kabul etmiyolar hem ikisinin arasında da bir fark yok ki çok saçma.

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/sawashian
sawashian
  • 25
  • 15
  • 12
  • 11
  • 8
  • 7
  • 6
  • 6
  • 5
  • 5
  • 4
  • 4
  • 3
  • 3
  • 2
  • 2
  • 2

Aynen :D

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/Ozcep

Ben trafikteyim neden kabul edilmedi?

2 yıl önce

https://www.duolingo.com/Mls740341

Haklısın

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/vili555

Simdiye kadar yazilanlarin tersi bir durum. Lutfen anlatir misiniz

2 yıl önce

https://www.duolingo.com/Mls740341

Bence de

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/AslnurInce

ben trafikteyim neden kabul edilmedi

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/Mls740341

Haklısı

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/Mls740341

Haklısın

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/Necmi.03

Komedi gibi. Ne farkı var "Trafikteyim" ile " ben trafikteyim" ?

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/Mls740341

Aynen öyle

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/R72vZ

neden 'ben trafikteyim' kabul etmedin neden. bi daha trafiğe çıkmam bak :)

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/GizemAltinishik
GizemAltinishik
  • 22
  • 17
  • 15
  • 14
  • 13
  • 11
  • 10
  • 8
  • 8
  • 8
  • 6
  • 6
  • 4
  • 2

Ben trafikteyim. I am in the traffic. Kabul edilse de edilmese de...

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/ariftokmak

İnsan canı bu kadar ucuz işte arkadaşlar... Son seviyeye gel "ben trafikteyim" de ve öl. Bu mudur duo?

4 ay önce

https://www.duolingo.com/evimmmm

Hepimiz aynı noktaya takıldık. İncelenmesi gerekir. İlgilenenlere teşekkürler.

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/Sabahattin852371

Hala edilmiyor

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/DenizEkinK

Bu kadar benzer yoruma rağmen hâlâ düzeltilmemiş. Pek güncellenmiyor sanırım.

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/nedim23768

Ben trafikteyim cevabını yanlış kabul etti.

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/ahmet103

Ben trafikteyim doğru olmalı neden yanlış olarai kabul ediliyor

3 ay önce

https://www.duolingo.com/gokmenhakan

Ben trafikteyimi neden kabul etmedi şaka gibi ya :) trafikte olan sen misin duooo beni neden kabul etmiyorsun

3 ay önce

https://www.duolingo.com/Kaan991322

Saçmalık

3 ay önce

https://www.duolingo.com/Salih701833

Trafikteyim kelimesi aldığı ekten dolayı zaten birinci tekil şahısı ifade ediyor. Başına ben koymak anlam bozukluğuna yol açar

2 ay önce

https://www.duolingo.com/Nesim55
Nesim55
  • 25
  • 18
  • 15
  • 13
  • 10
  • 8
  • 5

Beni de yaktın duo

1 ay önce

https://www.duolingo.com/ihsan2806

yani illa özneyi gizlememiz mi gerekiyor

3 hafta önce

https://www.duolingo.com/Kerziban2

Ben trafikteyim ile trafikteyim aynı şey

6 gün önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.