1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He wanted it."

"He wanted it."

Çeviri:Onu istedi.

December 9, 2015

12 Yorum


Nuri164864

O onu istedi degilmi


hyurdakan

Dogrusu "O onu istedi." Ama "Onu istedi" cumlesindede gizli ozne "O" olduhundan bu kullanim da uugun gozukuyor.


polatinkizi

Ben öyle yaptım, kabul etti.


Hakan439698

Evet ben de öyle yazdım


Sevim393047

Wanted aramak degil miydi ya


OkyanusSude

Aramak anlamıda var ancak yaygın olan "istemek" anlamı


SenaFrat

burdaki it ne anlama geliyor cansız bi şeyi mi istedi anlamında mı kullanılmış


LingOzi

O onu istedi Olmali. Tamam tukcede gizli ozne var ama türkçedeki o herseyi kapsarken ingilizcedeki o canli cansiz disi erkek seklinde ayriliyor.


Turgay245204

O onu aradı, olmaz mı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.