1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Let us speak English."

"Let us speak English."

Переклад:Давайте розмовляти англійською.

December 9, 2015

14 коментарів


U7fq1

Чому не приймає варіант "дозвольте нам розмовляти англійською" якщо правильні варіанти "дозвольте нам говорити англійською" та "давайте розмовляти англійською",поясніть різницю, або виправіть,бцдь ласка варіанти відповідей


HalynaDemchyna

Це недопустимі речі заперечувати питомий український відповідник російського "давайте"- РОЗМОВЛЯЙМО! До речі "давайте" в українській мові означає буквально давайте.Не збіднюйте українську мову. "Уравниловку" ,яка нівелювала особливості та лексичне багатство української мови ми проходили в совєцькі часи.


Urii346

Ще можна сказати "Нумо розмовляти англійською"


dbdevelope

давайте спілкуватись англійською


roma_34

Дайте нам спілкуватися англійською теж добавте


Zonuk

Чому не to speak


Fb8U1

Є правило, що при наявності кількох дієслів у реченні перед другим і наступними ставиться частка to. Із цього правила є винятки. Після всіх модальних дієслів, а також після let - дозволяти, make - примушувати, і після дієслів почуттєвого сприйняття: see - бачити, hear - чути, feel - відчувати, notice - помічати, observe - спостерігати, watch - слідкувати частка to не ставиться. Перше дієслово у цьому реченні let присутнє у наведеному списку, тому перед наступним дієсловом speak частка to відсутня.


sCR33

Прошу розглянути мою відповідь як вірну


i5tHPGuX

"Дозвольте нам розмовляти англійською" додайте будь ласка цей варіант у правільні відповіді. Дякую. Бажано, щоб це сталося у цьому тисячолітті.


Natali35138

Чому не підходить "давай розмовляти англійською"?


iItK12

Хіба "давайте (робити щось)" це не "Lets (do something)"?


Fb8U1

Потрібен апостроф: let's. Це скорочення від let us.


iItK12

Дякую)


Oleg467581

Давайте говорити англійською.. Чому ні? ((

Learn English in just 5 minutes a day. For free.