"Do I have dogs?"

Překlad:Mám psy?

December 9, 2015

10 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


ZdenkEchma

V zadání je tazaci věta a když jsem to měl špatně tak se tam objevila jako správné řešení oznamovací


jgstcd

Zvlastni. Zadnou oznamovaci vetu nemame mezi preklady v systemu.


Rudyra

Dobry den , otazka zacatecnika. Co znamena to DO ?


kacenka9

Do je tzv. pomocne sloveso, s pomoci ktereho se tvori otazky (a take zapory). V AJ nejde, jako v cestine, zmenit slovosled a rici vetu s tonikou nahoru a tim z toho spachat otazku. Musi tam byt pomocne do. DO+osobni zajmeno+sloveso+zbytek vety.


vendy00

Zdravim a omlouvam se za otazku, ale zacinam s AJ.... Proc nemuze byt otazka: Have I dogs? Děkuji


Nemesis_NaR

Protože se tak otázka pro sloveso "have" ve významu "mít" prostě netvoří. Podrobné vysvětlení např. zde: http://www.helpforenglish.cz/article/2006090703-otazky-v-anglictine


Silvie929796

Kdyz kliknu na DO ukaze se mi ze to znamena v prekladu udelat, nebo dela, takze jsem to vubec nepochopila, dokud jsem si neprecetla komentare, ze je to oznaceni vety tazaci


radim684920

Mate vetu tazaci a udajne sprVna je oznamovaci


LenochStalespici

originál: "Do I have dogs?" můj překlad který nebyl uznán: Já mám psy? Překlad: Mám psy? Fakt je tam rozdíl?


RadmilaKiac

Také jsme napsala: já mám psy? A neuznalo to.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.