Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Do I have dogs?"

Překlad:Mám psy?

0
před 2 roky

8 komentářů


ZdenkEchma

V zadání je tazaci věta a když jsem to měl špatně tak se tam objevila jako správné řešení oznamovací

0
Odpovědětpřed 2 roky

jgstcd
jgstcd

Zvlastni. Zadnou oznamovaci vetu nemame mezi preklady v systemu.

0
Odpovědětpřed 2 roky

Rudyra

Dobry den , otazka zacatecnika. Co znamena to DO ?

0
Odpovědětpřed 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Do je tzv. pomocne sloveso, s pomoci ktereho se tvori otazky (a take zapory). V AJ nejde, jako v cestine, zmenit slovosled a rici vetu s tonikou nahoru a tim z toho spachat otazku. Musi tam byt pomocne do. DO+osobni zajmeno+sloveso+zbytek vety.

0
Odpovědětpřed 2 roky

vendy00

Zdravim a omlouvam se za otazku, ale zacinam s AJ.... Proc nemuze byt otazka: Have I dogs? Děkuji

0
Odpovědětpřed 2 roky

Nemesis_NaR

Protože se tak otázka pro sloveso "have" ve významu "mít" prostě netvoří. Podrobné vysvětlení např. zde: http://www.helpforenglish.cz/article/2006090703-otazky-v-anglictine

0
Odpovědětpřed 2 roky

Silvie929796

Kdyz kliknu na DO ukaze se mi ze to znamena v prekladu udelat, nebo dela, takze jsem to vubec nepochopila, dokud jsem si neprecetla komentare, ze je to oznaceni vety tazaci

0
Odpovědětpřed 1 rokem

radim684920

Mate vetu tazaci a udajne sprVna je oznamovaci

0
Odpovědětpřed 9 měsíci