1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "He gave me some bread, and s…

"He gave me some bread, and some milk."

Переклад:Він дав мені трохи хліба і трохи молока.

December 9, 2015

7 коментарів


kravik

"Він дав мені трошки хліба і трошки молока" видає помилку


Fb8U1

Варто вживати основні форми слів (не зменшувальні).


Val454519

"Він дав мені трохи хліба та трохи молока." - прошу додати


httpsvk.cc287829

Він дав мені хліба і молока. Зовсім не обов'язково говорити "трохи". Це правило англійської мови, використовуючи слово some, ви таким чином повідомляєте, що отримали не весь хліб і не все молоко Всесвіту.


Bogdan828756

Хіба замість give немає бути given?


Fb8U1

Я прошу всіх наводити повністю своє речення, а не одне слово. Тоді буде видно, як Ви формулюєте свою думку. Та все ж спробую вгадувати.

Почнемо з того, яким часом Ви хочете висловитись. Дуолінго пропонує Past Simple, дієслово у другій формі: gave. Ви запитуєте про given, це третя форма дієслова. Вона вживається у часах групи Perfect. А в цих часах потрібне ще допоміжне дієслово have/had.

Не економте на словах у запитаннях!


IIg210

given це третя форма

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.