"It is a private port."

Traducere:Este un port privat.

acum 2 ani

5 comentarii


Marcel940837

Privat=particular

acum 2 ani

JasmineThe8

Oare de ce este privat? :))))))

acum 1 an

stefan884755

Nu stiu

acum 1 an

adrian213213

l-am testat daca permite particular dar n-a vrut;era in toane proaste.

cu 8 luni în urmă

Florea339711

Eu am scris "Acesta este un port privat" si nu mi-a loat in calcul. Stiu ca "it is" se traduce ca "acesta este" la fel ca "this is" doar ca ulimul se foloseste atunci cand indici obiectul

acum 1 săptămână
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.