"The colors change."

Fordítás:A színek változnak.

3 éve

5 hozzászólás


ibolya60

"Változás" : főnév, "váltani": főnévi igenév, szótári alakként ige. Ha nincs szövegkörnyezet, egy tőmondatból (hiányos mondatból) honnan lehet tudni, hogy igére vagy főnévre gondolt-e a példa írója?

10 hónapja

---Ati---

az angol mondat szórendje miatt csakis ige lehet

5 hónapja

Korondyolga

hello az írtam "a színek módosulnak" miért nem jó, mert nem tudsz magyar nyelvet, ígen módosulnak = változnak szó szeretettel Ági

1 éve

meszmaria

A váltakoznak miért nem jó?

1 éve

Harga

Jó az, csak mást jelent, angolul: alternate.

8 hónapja

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.