"The colors change."

Fordítás:A színek változnak.

December 9, 2015

6 hozzászólás


ibolya60

"Változás" : főnév, "váltani": főnévi igenév, szótári alakként ige. Ha nincs szövegkörnyezet, egy tőmondatból (hiányos mondatból) honnan lehet tudni, hogy igére vagy főnévre gondolt-e a példa írója?

March 30, 2018

---Ati---

az angol mondat szórendje miatt csakis ige lehet

September 10, 2018

Korondyolga

hello az írtam "a színek módosulnak" miért nem jó, mert nem tudsz magyar nyelvet, ígen módosulnak = változnak szó szeretettel Ági

June 9, 2017

meszmaria

A váltakoznak miért nem jó?

November 24, 2017

Harga

Jó az, csak mást jelent, angolul: alternate.

June 15, 2018

Szimonetta40279

En annyit irtam h "a szinek" es elfogadta

March 16, 2019

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.