1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "У неї є діти?"

"У неї є діти?"

Переклад:Does she have children?

December 10, 2015

4 коментарі


Valdub.com

Чому для "вона" використовується Have? Не раз самі наголошували, що з Він, Вона, Воно - використовується Has


Owl.ooh

Коли в реченні є допоміжне слово, у цьому випадку "does", дієслова вживаються в інфінітиві (в неозначеній формі). Тому have. В простому розповідному реченні does ми не пишемо, воно ніби накладається на дієслово. Тому наприклад : "She eats" - доставляється закінчення "s". Якщо б ми писали "She does not eat" - дієслово вже без закінчення, бо в реченні вжито допоміжне слово. Раджу ознайомитися з часами, а конкретно з Present Simple.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати