1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Does he read?"

"Does he read?"

Çeviri:O okur mu?

December 10, 2015

6 Yorum


EMRELN9A

O okuyormu yazdım kabul etmedi


AhmedIsa1

(is he read ) olmaz mı


[aktif olmayan kullanıcı]

    Burada olamaz çünkü cümle ''read'' ile bitmiş. ''Is he reading'' olabilir.


Velikaraki

    özneye bağlı iki tane fiil var. Ancak Is he reading? O, okuyor mu? olur.


sieg37ebs7

    Okur musun neden olmadı


KaraHela

    Read i lead gibi okudu kadın

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.