1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "The students need more pract…

"The students need more practice."

Переклад:Студентам потрібно більше практики.

December 10, 2015

9 коментарів


Dima_BOSS_228

Не "треба", а "потрібно".


Drliadyk

Цим студентам потрібно більше практикувати Хіба такий варіант Неправильний?


Fb8U1

Практикувати - practise. Дієслово.

Практика - practice. Іменник.

Проте вимовляються вони однаково.

Та у цьому реченні дієслово не може бути, бо тоді було б The students need more TO practise. У цьому реченні двоє дієслів, тому перед другим ствиться to. Воно в інфінітиві.


Oleksandr_Sp

Ці студенти потребують багато практики - чому так неможна?


Fb8U1

More - порівняльний ступінь від much (багато). More - більше.


xKrg8

А що не так якщо "учням потрібно більше практики"!!!!


FSX03

Ці студенти потребують більше практики?


Krasunja

А чому слово "практика" вживпється не в множині? Ми ж не говоримо більше фрукта.


Fb8U1

Але ж ми не говоримо Більше практик (у множині). Все-таки Більше практики (однина).

Practise (практика) - незлічуване поняття, тому однина.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.