1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "The students need more pract…

"The students need more practice."

Переклад:Цим студентам потрібно більше практики.

December 10, 2015

10 коментарів


xKrg8

А що не так якщо "учням потрібно більше практики"!!!!


TarasHeich

А що не так з перекладом "учням необхідно більше практики"? (На всякий випадок на цьому сайті students перекладаються не в одному реченні як учні)


Dima_BOSS_228

Не "треба", а "потрібно".


hmX97

Тут нема різниці


Oleksandr_Sp

Ці студенти потребують багато практики - чому так неможна?


Fb8U1

More - порівняльний ступінь від much (багато). More - більше.


Drliadyk

Цим студентам потрібно більше практикувати Хіба такий варіант Неправильний?


Fb8U1

Практикувати - practise. Дієслово.

Практика - practice. Іменник.

Проте вимовляються вони однаково.

Та у цьому реченні дієслово не може бути, бо тоді було б The students need more TO practise. У цьому реченні двоє дієслів, тому перед другим ствиться to. Воно в інфінітиві.


FSX03

Ці студенти потребують більше практики?


Olexii685351

Цим учням потрібно більше практики. Де помилка?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.