"Ta kočka sleduje rybu."

Překlad:The cat watches the fish.

December 10, 2015

19 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


nihau0

Dobrý den - proč mi to nevzalo the cat follow the fish.


NelaH850

Taky nevím proč


Jindra339045

Souhlasím, proč ne?


JitkaMu

minimálně proto, že chybí s (které se píše u třetí osoby) - follows


Ludek171002

Tak proč mi to nevzalo: The cat follows the fish."


Dominik223215

Já bych v tomto případě slovo FOLLOW překládal jako NÁSLEDOVAT. (Kočka by šla tam, kam by plula ryba.) Autor zadání měl na mysli, že kočka rybu sleduje ve smyslu POZORUJE. Jen si podle mě neuvědomil, že i ten význam "follows/následuje" má v této větě smysl:)


Jindra339045

To follows je sice pravda, ale jádro pudla je jinde.


Blanka683986

Proč není správně: The cat follows the fish.


MartinPole

That cat follows fish?


MiladaBorovsk

uváděli jste, že follow je sledovat (někoho). Watch znamená dívat se na TV jako v předcházející větě. Čím déle sleduji tento kurz, tím větší mám galimatiáš v hlavě. Děkuji.


Mamajda

Proč ne follow?


pma466006

Kočka pronásledovala rybu to znamená sledovala. Čeština to umožňuje. Takže by mělo platit také sloveso "folows". V Duolingu je mnoho nepředstavitelných vět, tak proč by kočka nemohla sledovat rybu ve smyslu "the cat folows the fish"


Sarka2611

Proč tady nelze bez členu před rybou? Jinde se před rybu člen většinou nadává. Díky


mirec07

Dobry den muzu se zeptat proc pred rybou neni clen?


fval777

Proč to neuzná "The cat watches fish" tam není, že je to konkrétní ryba, podle mě by tam tedy mělo být a fish.


Evanouko4

the cat foloows the fish - podle mě je to zcela správně


Pajl8

Proč nelze is watching?


Anelanem

Asi proto, že jste o pár lekcí vpředu. Vycházím z toho, že slovesný průběh bude v lekcích, které budou následovat Dle mne to není špatně, ale zatím nebylo "probíráno".

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.