1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "They stayed at home because …

"They stayed at home because it rained."

Μετάφραση:Έμειναν στο σπίτι επειδή έβρεξε.

December 10, 2015

4 σχόλια


teotrip603

Καλησπέρα, θα 'ηθελα να ρωτήσω πως είναι δυνατόν να ειναι σωστο και το "εβρεξε (Αόριστος) αλλά και το "Εβρεχε (Παρακείμενος). στα ελληνικά εχει πολυ μεγάλη σημασια αυτη η διαφορα, στα αγγλικα πως εκφράζεται αυτη η διαφορα?


Ioanna678593

@ teotrip603 μετά από 3 χρόνια έρχομαι να σου απαντήσω ότι το "έβρεχε" είναι παρατατικός και όχι παρακείμενος(present perfect) που είναι "έχει βρέξει" και υποθέτω ότι μεταφράζεται σε "has rained". Δες στον παρακάτω σύνδεσμο την κλίση του "rain"

https://www.theconjugator.com/la/conjugaison/du/verbe/to+rain.html

Σου δίνω 1 lingot ευχαριστήσεως γιατί με αφορμή το σχόλιο σου έμαθα ότι το ρήμα "rain" κλίνεται μόνο στο 3 ενικό πρόσωπο


mjyR2

Το "Έμειναν γιατί έβρεξε" γιατι το θεωρεί λάθος; αφου το επειδή, το διότι ή το γιατί είναι ίδιας σημασίας.


Ioanna678593

@ mjyR2 Η πρόταση είναι: "They stayed at home because it rained" . Αν εσύ το μετάφρασες: "Έμειναν γιατί έβρεξε" ξέχασες να γράψεις "στο σπίτι"

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.