1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I did not hear it."

"I did not hear it."

Překlad:Neslyšel jsem to.

December 11, 2015

5 komentářů


tom13cz

Bylo by možné i "Já to neslyšel"?


Nemesis_NaR

Ano, ale ne - není spisovně správně vynechat sloveso "jsem" - takže musí být "Já jsem to neslyšel"


Zdeka985336

chybí jsem...já jsem to neslyšela. Minulý čas (préteritum) – tvoří se pomocí příčestí minulého a přítomných tvarů slovesa být (ve 3. osobě odpadají). např. dělal jsem, dělal jsi, dělal; dělali jsme, dělali jste, dělali Příčestí minulé rozlišuje tvary podle rodu podmětu (dělal, dělala, dělalo; dělali, dělaly, dělala). Tvoří se přidání „elové“ koncovky k minulému kmeni.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.