1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "What did the doctor say?"

"What did the doctor say?"

Překlad:Co ta doktorka řekla?

December 11, 2015

5 komentářů


zerog3

Co ten doktor rekl? To neni ok ? Jak to?


Nemesis_NaR

Nevím, ale správně to určitě je. Připomenu tlačítko "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/7117296


kacenka9

Takovou (a mnoho dalších variant) přijímáme.


Estherka93

Mohlo by být What did say the doctor?


kacenka9

ne, nemohlo. Podmet musi byt mezi pomocnym slovesem a slovesem v otazce

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.