"A child"

Переклад:Дитина

December 11, 2015

8 коментарів


loveterapy

an ставимо, коли наступне слово вимовляємо з голосного звука. Наприклад, an hour. Вимовляємо: ен аувер. А неправильно - a hour. Бо не можна вимовляти : е хаувер.


Mariana411377

А в яких словах потрібно писати артикль ''a" ,a у яких "an"? Поясніть, будь ласка !


jrcfna

артикль ''a" потрібно писати коли на початку слова стоїть голосна,коли стоїть приголосна то пишемо артикль "an"


VandaRoma

Переклад:Дитина, дитя


Sunset_Rider

Чим не підходить переклад "немовля"?


zU4u7

Немовля це"baby". Це буде далі у"люди".

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.