Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"A child"

Переклад:Дитина

0
2 роки тому

18 коментарів


loveterapy

an ставимо, коли наступне слово вимовляємо з голосного звука. Наприклад, an hour. Вимовляємо: ен аувер. А неправильно - a hour. Бо не можна вимовляти : е хаувер.

14
Відповісти2 роки тому

gotsar

"х" - це не голосний

-1
Відповісти1 рік тому

Mariana411377

А в яких словах потрібно писати артикль ''a" ,a у яких "an"? Поясніть, будь ласка !

12
Відповісти2 роки тому

jrcfna

артикль ''a" потрібно писати коли на початку слова стоїть голосна,коли стоїть приголосна то пишемо артикль "an"

11
Відповісти2 роки тому

Tymofiy-06

навпаки

8
Відповісти1 рік тому

VandaRoma

Переклад:Дитина, дитя

2
Відповісти2 роки тому

Sunset_Rider

Чим не підходить переклад "немовля"?

2
Відповісти1 рік тому

zU4u7

Немовля це"baby". Це буде далі у"люди".

0
Відповісти1 місяць тому

GTui6

Дитина

1
Відповісти1 рік тому

Diana296191

Все правильн!——

0
Відповісти1 рік тому

Sofiya525545

Правельно!!! Немовля - дитина!!! Но я не спробувала правельно или нет

1
Відповісти1 рік тому

zU4u7

Немовля"baby". Вже пояснювала.

0
Відповісти1 місяць тому

GalynaKo

Л

0
Відповісти8 місяців тому

Oleksandr769422

Thj

0
Відповісти7 місяців тому

Oleksandr769422

Неоол

0
Відповісти7 місяців тому

hrustuna7

Дитина

0
Відповісти6 місяців тому

Emiliya448006

Чому не ставлять оцінку

-3
Відповісти2 роки тому

lexakiker

Бред, помилкі

-7
Відповісти2 роки тому