"Achild"

Переклад:Дитина

3 роки тому

13 коментарів


loveterapy

an ставимо, коли наступне слово вимовляємо з голосного звука. Наприклад, an hour. Вимовляємо: ен аувер. А неправильно - a hour. Бо не можна вимовляти : е хаувер.

2 роки тому

Mariana411377

А в яких словах потрібно писати артикль ''a" ,a у яких "an"? Поясніть, будь ласка !

3 роки тому

jrcfna

артикль ''a" потрібно писати коли на початку слова стоїть голосна,коли стоїть приголосна то пишемо артикль "an"

3 роки тому

Tymofiy-06

навпаки

2 роки тому

Sunset_Rider

Чим не підходить переклад "немовля"?

1 рік тому

zU4u7
zU4u7

Немовля це"baby". Це буде далі у"люди".

6 місяців тому

VandaRoma

Переклад:Дитина, дитя

2 роки тому

GTui6

Дитина

2 роки тому

Diana296191

Все правильн!——

1 рік тому

Sofiya525545

Правельно!!! Немовля - дитина!!! Но я не спробувала правельно или нет

1 рік тому

zU4u7
zU4u7

Немовля"baby". Вже пояснювала.

6 місяців тому

Mr.ArsenHlad

Згоден

1 місяць тому

hrustuna7

Дитина

1 рік тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.