"Onlar partiye gelmek zorundalar."

Çeviri:They have to come to the party.

3 yıl önce

6 Yorum


Nuri164864
  1. To ne demek
3 yıl önce

mizinamo

"have to" iki kelime beraber, "zorunda" demek.

"I have to go now" (Şimdi gitmek zorundayım); "I have to tell you that ..." (...olduğunu sana anlatmak zorundayım); "Do we have to eat our vegetables?" (Sebzelerimizi yemek zorunda mıyız?) ...

3 yıl önce

AdnanAlkan

ama to kelimesinin sözlük anlamı (-e doğru)

3 yıl önce

rozroz21

sadece to ya bakamazsın have to kalıplaşmış zorunda anlmına geliyor :D

3 yıl önce

esaltun

HAVE TO ASLINDA MUST ANLIMDAYMIŞ GİBİDE KULLANILIR YANİ HAVE TO YAPMALI.. GİBİ ŞEYLER İÇİN KULLANILIR

1 yıl önce

hamit2003

have to =zorunluluk bildirmek icin... diger to ise ismin -e-a hali icin kullanilmis. birde yonelme anlaminda olan to var .

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.