1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I started to cover this subj…

"I started to cover this subject."

Překlad:Začal jsem se zabývat tímto předmětem.

December 12, 2015

11 komentářů


gaston68cz

Lze to přeložit i jako "Začal jsem pokrývat/zakrývat tento předmět"?

December 26, 2015

kacenka9

Myslite jako hmatatelny predmet? Subject je jenom predmet skolni. Ma take jine vyznamy. Ale v prekladu 'predmet' je to skolni. Neskolni by byl 'object'. A zakryvat skolni predmet se mi uplne nezda.

December 27, 2015

gaston68cz

Moje chyba, pořád u slova "předmět" vidím hmotné těleso. I když vím že tento význam "the subject" nemá.

December 27, 2015

Zdenek007

Konečně mi někdo srozumitelně vysvětlil rozdíl object vs. subject. :-)

February 7, 2019

petr656916

Tak zase už jenom rozdíl,mezi tím a tímto

July 20, 2018

DagmarSakt

Fascinuje mě ta posedlost v rozlišování mezi ten, tento a tenhle...

October 22, 2018

AlesBuchta

To cover jako probírat? Wtf!

December 12, 2015

widle

Zní to divně, ale je to tak.

December 12, 2015

LpsAwi3p

Proč tam není předpřítomný čas?

September 12, 2018

kszcz

proč tam není předpřítomný čas? Začal jsem se zabývat tímto předmětem - a snad se ještě stále zabývám, ne?

January 18, 2019

LetitiateT

Ale už nezačínáš.

Začal jsi - jednorázově v minulosti. Teď se jím třeba zabýváš dál nebo taky z nějakého důvodu ne. To nevíme.

May 3, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.