Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"I started to cover this subject."

Překlad:Začal jsem se zabývat tímto předmětem.

před 2 roky

7 komentářů


gaston68cz

Lze to přeložit i jako "Začal jsem pokrývat/zakrývat tento předmět"?

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Myslite jako hmatatelny predmet? Subject je jenom predmet skolni. Ma take jine vyznamy. Ale v prekladu 'predmet' je to skolni. Neskolni by byl 'object'. A zakryvat skolni predmet se mi uplne nezda.

před 2 roky

gaston68cz

Moje chyba, pořád u slova "předmět" vidím hmotné těleso. I když vím že tento význam "the subject" nemá.

před 2 roky

AlesBuchta

To cover jako probírat? Wtf!

před 2 roky

widle
widle

Zní to divně, ale je to tak.

před 2 roky

petr656916

Tak zase už jenom rozdíl,mezi tím a tímto

před 2 měsíci

LpsAwi3p

Proč tam není předpřítomný čas?

před 1 týdnem