Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"The grade"

Μετάφραση:Η τάξη

πριν από 2 χρόνια

5 σχόλια


GrandBalar

μονο αν ειναι σε συζητηση σχετικα με σχολειο κλπ ειναι η ταξη....διαφορετικα αν την θετετε ετσι μεμονομενη ...ειναι βαθμος ,βαθμιδα κλπ. οποτε κακως την χρεωνετε ως απαντηση ''ταξη''

πριν από 1 χρόνο

vREa1
vREa1

ποτε χρησιμοποιουμε το grade και πότε το class?

πριν από 2 χρόνια

tasos2014

Έχω και εγώ την ίδια απορία ας μας πει κάποιος που ξέρει

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Grade είναι η σχολική βαθμίδα, πχ α' δημοτικού, β΄ γυμνασίου. Class είναι το τμήμα μαθητών και το μάθημα/διδακτική περίοδος. Διάβασε τον υποθετικό διάλογο: - What grade are you? - I'm in fourth grade. - Do you know Kate Smith? - Yes, she's in my class. - Are you going home now? - No, I have one more class today, history.

πριν από 2 χρόνια

jeanprendiville

Grade is used in American schools "he is in seventh grade" but class is used in English schools " he is in seventh class".

πριν από 2 χρόνια