Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"I want to see another version of this document."

Переклад:Я хочу бачити іншу версію цього документу.

2 роки тому

6 коментарів


UlehL

"Я хочу бачити іншу версію даного документу" - чому помилка ?

2 роки тому

Nordry
Nordry

Тисніть "Повідомити про проблему", щоб ваш варіант додали. Адміни просто не в змозі врахувати ВСІ можливі варіанти перекладу

2 роки тому

kravik

"Я хочу подивитись на іншу версію цього документу" - чому помилка?

2 роки тому

.kornelka.

look - дивитися, глянути; see - бачити

2 роки тому

nadiiakoloshuk

не "документу", а документа. Родовий відмінок усі російськомовні спотворюють, коли говорять українською. Стало пошестю у ЗМІ, через те й дратує, бо неприродно звучить.

2 роки тому

Iwan196253

Підкажіть будь-ласка (думав що я розібрався вже з артиклями але :( ) чому артикль не ставиться перед "another version" ?

4 місяці тому