1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "I want to see another versio…

"I want to see another version of this document."

Переклад:Я хочу бачити іншу версію цього документу.

December 12, 2015

7 коментарів


UlehL

"Я хочу бачити іншу версію даного документу" - чому помилка ?


Nordry

Тисніть "Повідомити про проблему", щоб ваш варіант додали. Адміни просто не в змозі врахувати ВСІ можливі варіанти перекладу


kravik

"Я хочу подивитись на іншу версію цього документу" - чому помилка?


.kornelka.

look - дивитися, глянути; see - бачити


Alice8Korsun

Озвучує "documents" і при цьому правильна відповідь "document "?


nadiiakoloshuk

не "документу", а документа. Родовий відмінок усі російськомовні спотворюють, коли говорять українською. Стало пошестю у ЗМІ, через те й дратує, бо неприродно звучить.


Iwan_Lviv

Підкажіть будь-ласка (думав що я розібрався вже з артиклями але :( ) чому артикль не ставиться перед "another version" ?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати