Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"My brothers like the inside of the house."

Překlad:Moji bratři mají rádi vnitřek toho domu.

před 2 roky

4 komentáře


DeniskaSvo

Inside of the house nejde prelozit jako interier domu?

před 2 roky

ChloopChlu

Proč je špatně: uvnitř, vevnitř a dobře je jen vnitřek?

před 5 měsíci

widle
widle

Protože "the inside" není příslovce, ale podstatné jméno, které znamená vnitřek. Všimněte si toho členu "the".

před 5 měsíci

Filomena.Prvni

Obojí výraz "bratrům" vs. "bratřím" je správně (ověřeno v akademii). Systém mi větu "Mým bratřím se líbí vnitřek domu" opravil jako překlep na "bratrům".

před 1 týdnem