Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"The farmers"

Překlad:Zemědělci

před 2 roky

6 komentářů


thebestgoat

proč nemůžou být "farmáři"?

před 1 rokem

Penny853152

Protože farmáři jsou v USA a v ČR jsou zemědělci - tak proto. učíme se z AJ do ČJ.

před 2 týdny

emindz

rolníci se překládají na "peasants"

před 2 roky

Zdenek57538

Podle překladače Google "farmers" znamená "farmáři"! A nic jiného!

před 1 rokem

sir_dejf
sir_dejf

Jenze Google nema vzdycky pravdu. A hlavne to neznamena, ze je to jediny mozny preklad...

před 7 měsíci

Martin69028

Proč ne statkáři? Je to tradiční český ekvivalent anglického farmáři.

před 1 měsícem