"Thefarmers"

Překlad:Zemědělci

před 3 roky

9 komentářů


thebestgoat

proč nemůžou být "farmáři"?

před 1 rokem

Penny853152

Protože farmáři jsou v USA a v ČR jsou zemědělci - tak proto. učíme se z AJ do ČJ.

před 4 měsíci

Temindz.04

rolníci se překládají na "peasants"

před 2 roky

Zdenek57538

Podle překladače Google "farmers" znamená "farmáři"! A nic jiného!

před 1 rokem

sir_dejf
sir_dejf

Jenze Google nema vzdycky pravdu. A hlavne to neznamena, ze je to jediny mozny preklad...

před 11 měsíci

Martin69028

Proč ne statkáři? Je to tradiční český ekvivalent anglického farmáři.

před 6 měsíci

slavekp
slavekp

Farmář je v češtině běžný výraz, Například tvrdit, že farmářské trhy jsou zemědělské trhy je podivné. V současné době je u nás spousta farmářů, možná více než zemědělců.

před 2 měsíci

kacenka9
kacenka9
Mod

Farmari to ale take prijima

před 2 měsíci

Martin621900

Schválně jsem zadal odpověď "farmáři" a nepřijato

před 1 měsícem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.