1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Των κοριτσιών τα μήλα."

"Των κοριτσιών τα μήλα."

Μετάφραση:The girls' apples.

December 13, 2015

12 σχόλια


tasos2014

(The girls apples) το βγάζει λάθος γιατί?


ssurprize

Θέλει την απόστροφο για να δείξει ότι είναι στην κτητική μορφή "των κοριτσιών"


tasos2014

Έτσι όπως το έγραψα διαβάζεται (τα κορίτσια μήλα)?


ssurprize

Ναι!

Επίσης έχει διαφορά αν πούμε "The girl's apples" είναι "του κοριτσιού"
και στον πληθυντικό γίνεται "The girls' apples", "των κοριτσιών"


penny103718

Γιατί λάθος;


MarsTheSoap

Τι απαντήσατε; Δυστυχώς, δε μπορούμε να δούμε την απάντησή σας. Ενδεχομένως να υπήρχε κάποιο ορθογραφικό ή τυπογραφικό λάθος ή ίσως και να είχε bug το σύστημα.

Παρακαλούμε την επόμενη φορά που θεωρείτε ότι η απάντησή σας ήταν ίδια/σωστή, βγάλτε ένα screenshot όπου να φαίνεται η απάντησή σας και η διόρθωση του duolingo, και προσθέστε το στο σχόλιό σας, για να μπορέσουμε να διαπιστώσουμε ποιο ακριβώς ήταν το πρόβλημα. Ευχαριστούμε.


VbJD13

Το βγάζει λάθος γιατί?


jaye16

Εμείς οι διαχειριστές δεν έχουμε την δυνατότητα να δούμε τις απαντήσεις σας.

Θα έπρεπε να έχετε κάνει πρώτη την ΑΝΑΦΟΡΑ και στη συνέχεια να δημοσιεύτηκε εδώ.

Πώς να κάνετε μια ΑΝΑΦΟΡΆ]:

1.Πηγαίνετε στο κάτω μέρος της σελίδας με την άσκηση:

  1. Κάντε κλικ στην ΑΝΑΦΟΡΆ:

  2. Κάντε κλικ στην αναφορά που θέλετε να στείλετε.

-Ο ήχος δεν ακούγεται σωστός. -Οι βοήθειες δεν είναι διαθέσιμες

-Η Σωστή απάντηση" είναι αφύσικη ή έχει λάθη.

-Ο ήχος δεν ακούγεται σωστός.

-Οι βοήθειες δεν είναι διαθέσιμες

-Η απάντησή μου πρέπει να γίνει δεκτή.

Στη συνέχεια παρακαλώ, προσθέστε ένα σχόλιο στη Συζήτηση ότι έχετε κάνει μια ΑΝΑΦΟΡΑ. Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία και την κατανόησή σας.


mRUa20

Στις επιλογές που έχω , δεν υπάρχει η απόστροφος (' )


V45t2

The girl's the apples το άρθρο δεν χρειάζεται και γιατί; Μπορείτε να μου το εξηγήσετε. Ευχαριστώ.


2lQB2

Εγώ δεν ξέρω αυτό με την απόστροφο για να πούμε των κοριτσιών τα μήλα σας παρακαλώ να μου το εξηγήσει κάποιος ή κάποια.


jaye16

Απλώς ακολουθήστε αυτές τις οδηγίες για να βρείτε κάθε μετάφραση. Σιγά-σιγά θα συνηθίσετε να χρησιμοποιείτε τις λέξεις.

Ακολουθήστε αυτές τις οδηγίες

https://forum.duolingo.com/comment/43087948

Για να :

  • βεβαιωθείτε ότι έχετε πάντα τη σωστή μετάφραση, και

  • να μάθετε πιο εύκολα στο Duolingo και

  • τι να κάνετε αν η πρόταση σας απορριφθεί…\ή έχετε άλλο πρόβλημα

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.