Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Των κοριτσιών τα μήλα."

Μετάφραση:The girls' apples.

πριν από 2 χρόνια

6 σχόλια


tasos2014

(The girls apples) το βγάζει λάθος γιατί?

πριν από 2 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Θέλει την απόστροφο για να δείξει ότι είναι στην κτητική μορφή "των κοριτσιών"

πριν από 2 χρόνια

tasos2014

Έτσι όπως το έγραψα διαβάζεται (τα κορίτσια μήλα)?

πριν από 2 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Ναι!

Επίσης έχει διαφορά αν πούμε "The girl's apples" είναι "του κοριτσιού"
και στον πληθυντικό γίνεται "The girls' apples", "των κοριτσιών"

πριν από 2 χρόνια

penny103718

Γιατί λάθος;

πριν από 3 εβδομάδες

MarsTheSoap
MarsTheSoap
Mod

Τι απαντήσατε; Δυστυχώς, δε μπορούμε να δούμε την απάντησή σας. Ενδεχομένως να υπήρχε κάποιο ορθογραφικό ή τυπογραφικό λάθος ή ίσως και να είχε bug το σύστημα.

Παρακαλούμε την επόμενη φορά που θεωρείτε ότι η απάντησή σας ήταν ίδια/σωστή, βγάλτε ένα screenshot όπου να φαίνεται η απάντησή σας και η διόρθωση του duolingo, και προσθέστε το στο σχόλιό σας, για να μπορέσουμε να διαπιστώσουμε ποιο ακριβώς ήταν το πρόβλημα. Ευχαριστούμε.

πριν από 3 εβδομάδες