Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Των κοριτσιών τα μήλα."

Μετάφραση:The girls' apples.

πριν από 2 χρόνια

4 σχόλια


tasos2014

(The girls apples) το βγάζει λάθος γιατί?

πριν από 2 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Θέλει την απόστροφο για να δείξει ότι είναι στην κτητική μορφή "των κοριτσιών"

πριν από 2 χρόνια

tasos2014

Έτσι όπως το έγραψα διαβάζεται (τα κορίτσια μήλα)?

πριν από 2 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Ναι!

Επίσης έχει διαφορά αν πούμε "The girl's apples" είναι "του κοριτσιού"
και στον πληθυντικό γίνεται "The girls' apples", "των κοριτσιών"

πριν από 2 χρόνια