"Των κοριτσιών τα μήλα."

Μετάφραση:The girls' apples.

December 13, 2015

7 σχόλια


tasos2014

(The girls apples) το βγάζει λάθος γιατί?

December 13, 2015

ssurprize

Θέλει την απόστροφο για να δείξει ότι είναι στην κτητική μορφή "των κοριτσιών"

December 13, 2015

tasos2014

Έτσι όπως το έγραψα διαβάζεται (τα κορίτσια μήλα)?

December 13, 2015

ssurprize

Ναι!

Επίσης έχει διαφορά αν πούμε "The girl's apples" είναι "του κοριτσιού"
και στον πληθυντικό γίνεται "The girls' apples", "των κοριτσιών"

December 13, 2015

penny103718

Γιατί λάθος;

September 26, 2018

MarsTheSoap

Τι απαντήσατε; Δυστυχώς, δε μπορούμε να δούμε την απάντησή σας. Ενδεχομένως να υπήρχε κάποιο ορθογραφικό ή τυπογραφικό λάθος ή ίσως και να είχε bug το σύστημα.

Παρακαλούμε την επόμενη φορά που θεωρείτε ότι η απάντησή σας ήταν ίδια/σωστή, βγάλτε ένα screenshot όπου να φαίνεται η απάντησή σας και η διόρθωση του duolingo, και προσθέστε το στο σχόλιό σας, για να μπορέσουμε να διαπιστώσουμε ποιο ακριβώς ήταν το πρόβλημα. Ευχαριστούμε.

September 26, 2018
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.