1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Tyto hodinky jsou elektrické…

"Tyto hodinky jsou elektrické."

Překlad:This watch is electric.

December 13, 2015

5 komentářů


MichalGrol

Aplikace neuznala: "These watches are electrical"


jgstcd

Nejspis spravne neuznala. "Electric" a "electrical" nejsou zamenitelne. Veci ktere elektrinu jenom spotrebuji jsou vetsinou popsane jako "electric". "Electrical" se pouziva spis u veci ktere elektrinu vyrabeji, prevadeji, atd.


DaliborNovy

Nerozporuji toto tvrzení, ale jsem si úplně jistý, že jinde v kurzu jsem se setkal s výběrovým překladem o elektrických hodinkách a v jediné správné variantě bylo "electrical". (Ostatní varianty byly úplné nesmysly)


Hana2d

These watch are electric. Proč je to chyba.


DaliborNovy

Buď celá věta v plural nebo celá v singular:

"These watches are electric." nebo "This watch is electric."

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.