1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "A beer, please!"

"A beer, please!"

Переклад:Одне пиво, будь ласка!

December 13, 2015

8 коментарів


HmJL1

А чому одне,а не просто пиво???


Nordry

Оскільки пиво взагалі є поняттям незлічуваним і за загальним правилом, здавалося б, не може вживатися з неозначеним артиклем, АЛЕ у даному випадку "а" цілком правомірно вказує, що йдеться про пиво у "дозованому" вигляді - пляшку/келих цього напою. Так само, наприклад, з кавою/чаєм тощо - "a coffee/a tea" означає, що Ви замовляєте саме одну чашку кави чи чаю.


Armazes

Про одне і речі нема


Vkf68

Ааа де тут показано що одне?


8wYG1

Одне пиво,будь ласка


bopC15

фу пиво вредноє

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.