1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "A beer, please!"

"A beer, please!"

Переклад:Одне пиво, будь ласка!

December 13, 2015

10 коментарів


HmJL1

А чому одне,а не просто пиво???


Kaminari_Okami

Оскільки пиво взагалі є поняттям незлічуваним і за загальним правилом, здавалося б, не може вживатися з неозначеним артиклем, АЛЕ у даному випадку "а" цілком правомірно вказує, що йдеться про пиво у "дозованому" вигляді - пляшку/келих цього напою. Так само, наприклад, з кавою/чаєм тощо - "a coffee/a tea" означає, що Ви замовляєте саме одну чашку кави чи чаю.


Vkf68

Ааа де тут показано що одне?


iratigr

Одне означає A


Armazes

Про одне і речі нема


sourfanta

a beer - одне пиво. Так як "a" ставиться перед злічувальними, "a beer" переводиться як одне пиво (йдеться про якісь порції, тобто кружку або склянку пива)


KungFury03

Мені хтось пояснить, як наркомани добралися до програми з вивченням мов? Потрібно було вибрати слово "ПИВО"!!!! ЦЕ Ж ДІТИ ВЧАТЬ!!! Дуолінго, з вами все в порядку?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.