Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"You are sure."

Çeviri:Eminsin.

2 yıl önce

5 Yorum


senisersemherif

"sen eminsin"

cevabının nesi yanlış ?

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

tabii ki bir yanlışlık yok, alternatifler tek tek eklendiğinden bazen eklenmeyenler olabilir

2 yıl önce

Resul-

Sen eminmisin neden olmadi what the duck ?!

1 yıl önce

BatuhanEli8

İngilizce dilinde genellikle doğru bir vurgu ile emin misin ? anlamında kullanılır.

1 yıl önce

Murat41854

Rus aksanı duymak güzel :D

1 yıl önce