1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "My brother is a student in c…

"My brother is a student in college."

Переклад:Мій брат - студент коледжу.

December 13, 2015

8 коментарів


vasiliymigovich

"мій брат є студентом коледжу" - чому не приймає, де помилка?


galanet

Тоді закінчення має бути "student of college". А у вправі конкретно вказано "в" - "in"


fightermk

але можна сказати "мій брат є студентом у коледжі", що буде цілком вірно)


Fb8U1

Слід бути насторожі при перекладі прийменнків. Не завжди їх можна перекладати дослівно, за словником. Зокрема, in college - сталий вираз, що означає, в якому виді закладів навчається студент.


Irene909699

перепрошую, але в українській грматиці тире якраз і позначає на письмі дієслово "є"


Igor.kr

Мій брат є студентом коледжу. Модераторам - записуємо вірну відповідь!!


JBkU1

Погоджуюсь


Viacheslav328183

Мій брат є студентом коледжу (чому відсутній даний варіант?)

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати