"Thank you for seeing my film."

Fordítás:Köszönöm, hogy megnézed a filmemet.

December 13, 2015

6 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


GalvanTivadar

Szerencse, hogy ezeket anyanyelvűek agyalták ki, mert én, a magam szerény tudásával simán azt írtam volna, hogy "thank you for watching".


Anita243896

Az angolok gyakrabban használják a "my movie" kifejezést.


Farkas_Zoltaan

Miből is kéne kitalálnom, hogy a you ebben az esetben csak is kizárólag ti, és nem te lehet! Szöveg környezetben kiderülne, de itt, kiragadva!


eminens2

Köszönöm, hogy megnézed a filmemet. Elfogadja, tehát lehet "te" is. 2018.08.03.


BESSIE1963

Jó tanács ne nézd meg a szó segítöt mert csak elbuksz

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.