Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"My cat is sleeping under the sofa."

Çeviri:Benim kedim koltuğun altında uyuyor.

2 yıl önce

5 Yorum


tugbahan2

".kedim sofanın altında uyuyor" cümlesi de kabul edilmeli. Çünkü sofa Türkçede de aynı anlamla kullanılıyor

2 yıl önce

MustafaBahadR
MustafaBahadR

Link geçmedi.. Sözlükte öyle bir anlam gözükmüyor, öyle olunca da cevap olmuyor sS

2 yıl önce

DilsadeGngr

koltuk armchair değil miydi?

1 yıl önce

muaythaist

"kedim koltuğun altında uyuyor" cevabı kabul edilmeli

1 yıl önce