1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "We will have received the ca…

"We will have received the car."

Переклад:Ми отримаємо цю машину.

December 14, 2015

10 коментарів


o.burmenska

ми отримаємо автомобіль - чому неправильно? the - не this. вставляти "цей" не обов"язково.


Fb8U1

У розмові - не обов'язково, але у навчальних вправах у більшості випадків вставляти вказівний займенник корисно для нас. The часто показує, що йдеться про певну річ, а не про будь-яку із подібних. Дотримуючись цього правила, я починаю відчувати артиклі.


Olehandr1989

ми отримаємо авто. Теж чомусь сприймає за неправильну відповідь.


youfree568

Car - Це не тільки машина, а і авто. Google.


Taly_Valle

автомобіль раніше приймали, зараз чомусь ні.


d6xe13

Duolingo і так старається для всіх а ви


IlXX12

Ми будемо мати цю машину. Так теж можна сказати.


b7TY11

Вітаю! Не до кінця розумію чому вживаються поряд два подібні слова "have" та "received"... Наперед дякую! :)


Fb8U1

Will have received - це досить нечасто вживаний майбутній доконаний час. Will have - допоміжні дієслова, що показують час. Received - основне дієслово у третій формі. Почитайте тут: http://easy-english.com.ua/future-perfect/


EngMly

а чому у дуолінго речення подані так ніби не повними? Наприклад: чому так We will have received the car. а не так We will have received the car by 5 o'clock. Хіба для цього часу не має бути якийсь deadline?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.