"Yes"

Překlad:Ano

December 14, 2015

6 komentářů


tbartova

Jaky je rozdíl mezi jo a ano ????


Voyta
Mod

"Jo" je neformální. Anglicky by se dalo říct například "yeah".


JakubSever

Hmm ... jednou Ano. je spatne ... podruhy je spatne Ano


ValaCZE

Appka? Tam řádí šotek.


Danik548701

Toto je velice obtížné, nenakládejte nám tolik:-)


Michaela610041

Ahojky lidičky na Duolingu..ano je asi to nejlehčí věta nebo spíš slovo který jsem tady dneska měla je to lehké umí to skoro všichni a ani k tomu nepotřebuji umět anglicky ano je úplně základní věta a já to vím protože holčička ve školce neboli moje kamarádka to umí už od 3 roku svého života nejspíš to bude protože to slyší od nás ale možná taky ne no prostě je to taky umím asi od tří let je to fakt lehká věta a doufám že s tím nikdo nebude mít problémy když tak se na mě obraťte

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.