1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She tries to increase her nu…

"She tries to increase her numbers."

Překlad:Ona se snaží zvýšit svá čísla.

December 14, 2015

11 komentářů


gaston68cz

Mohl by prosím někdo vysvětlit co ta anglická (a vlastně i česká) věta znamená nebo kdy by mohla být využita? Jediné co mně napadá je že chce jít na plastiku a dopřát si větší implantáty.


Voyta
Mod

Taky nemám nejmenší tušení. Takových nesmyslných vět máme v kurzu roztroušených dost a dlouhodobý trend podle mě je ten, že se je snažíme nahradit smysluplnějšími větami. Třeba to tuhle větu taky někdy potká.

Nicméně ty implantáty to nebudou. USA i UK používají na velikosti písmena.


gaston68cz

Že by se dneska někdo snažil přibrat (nebo se k tomu alespoň přiznával) se asi očekávat nedá :-)


nueby

Mě kromě už obvykle podivného prostého přítomného času tahle anglická věta vůbec neupoutala. Asi mám tu smůlu, že pracuju v profesi, ve které si zaměstnavatelé rádi hrají se svými zaměstnanci na čísla. Kolik procent času jsem strávil přímo účtovatelnými úkoly, kolik dolarů práce jsem přilákal pro firmu za měsíc, atd. To se pak nepromítá ani tak na seznamu na zdi, jako spíše v prémiích, platu a budoucnosti ve firmě.

Tahle IMO chorobná posedlost čísly se pochopitelně nevyhnula ani Duolingu a jeho slavné líhni. Takže, bohužel, téhle větě rozumím až moc dobře.


gaston68cz

Díky za vysvětlení, o existenci podobného systému jsem neměl tušení.


jgstcd

Nejspis bude prodavacka. Nemyslim v samousce ale treba v autobazaru nebo neco podobneho. Kazdy mesic se vyvesi seznam pracovniku a kolik aut kazdy z nich prodal.


Filomena.Prvni

Hehe, též mne napadl jediný možný smysl tento s implantáty. Smutnou pravdou však je, že už i k nám se dostal americký systém, kupříkladu, call center a šílených kójových kanceláří - velkých hal s kójemi. Tam as o ta čísla opravdu jde. Zralé pro psychiatra.


Ivo150846

Jj presne takto chapu ten vyznam. Aby mela zvysena cisla pres hrudnik.


Ramses444

Neznamená tahle věta náhodou že se snaží zvýšit své výsledky? Protože v čestině je to nesmysl.


Zdenk725099

Ona se snaží zvýšit svou hodnotu ?


Libby928744

Naprosto zbytečná věta, kterou v životě nikdy nepoužiju.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.