"She tries to increase her numbers."

Překlad:Ona se snaží zvýšit svá čísla.

December 14, 2015

18 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


gaston68cz

Mohl by prosím někdo vysvětlit co ta anglická (a vlastně i česká) věta znamená nebo kdy by mohla být využita? Jediné co mně napadá je že chce jít na plastiku a dopřát si větší implantáty.


Voyta
Mod

Taky nemám nejmenší tušení. Takových nesmyslných vět máme v kurzu roztroušených dost a dlouhodobý trend podle mě je ten, že se je snažíme nahradit smysluplnějšími větami. Třeba to tuhle větu taky někdy potká.

Nicméně ty implantáty to nebudou. USA i UK používají na velikosti písmena.


gaston68cz

Že by se dneska někdo snažil přibrat (nebo se k tomu alespoň přiznával) se asi očekávat nedá :-)


nueby

Mě kromě už obvykle podivného prostého přítomného času tahle anglická věta vůbec neupoutala. Asi mám tu smůlu, že pracuju v profesi, ve které si zaměstnavatelé rádi hrají se svými zaměstnanci na čísla. Kolik procent času jsem strávil přímo účtovatelnými úkoly, kolik dolarů práce jsem přilákal pro firmu za měsíc, atd. To se pak nepromítá ani tak na seznamu na zdi, jako spíše v prémiích, platu a budoucnosti ve firmě.

Tahle IMO chorobná posedlost čísly se pochopitelně nevyhnula ani Duolingu a jeho slavné líhni. Takže, bohužel, téhle větě rozumím až moc dobře.


gaston68cz

Díky za vysvětlení, o existenci podobného systému jsem neměl tušení.


Johana84594

Jenže pak je to jakýsi pracovní slang, a tady to stejně nemá co dělat. Nebo je ta věta alespoň v angličtině použitelná?


Filomena.Prvni

Hehe, též mne napadl jediný možný smysl tento s implantáty. Smutnou pravdou však je, že už i k nám se dostal americký systém, kupříkladu, call center a šílených kójových kanceláří - velkých hal s kójemi. Tam as o ta čísla opravdu jde. Zralé pro psychiatra.


jgstcd

Nejspis bude prodavacka. Nemyslim v samousce ale treba v autobazaru nebo neco podobneho. Kazdy mesic se vyvesi seznam pracovniku a kolik aut kazdy z nich prodal.


Ramses444

Neznamená tahle věta náhodou že se snaží zvýšit své výsledky? Protože v čestině je to nesmysl.


tatka_
Mod
Plus

Výsledky mají jiný překlad. "She tries to increase her results." Ikdyž lépe zní zlepšit = improve. "She tries to improve her results." ale to je jiná věta.


JakubKomen1

napsal jsem :Ona se snaží svá čísla zvýšit . V normalní češtine by to tak bylo ne?


Zdenk725099

Ona se snaží zvýšit svou hodnotu ?


tatka_
Mod
Plus

Hodnota má jiný překlad. "She tries to increase her value."


ZdenkaHora

Ona se snaží navýšit počty


ZdenkaHora

Třeba je tanečnice ap. a ráda by předvedla více ze svého umění... Může být tak chápáno.


ZdeJanska

Proč nejde: ona zkouší zvýšit své množství? Děkuji za odpověď.


JanaKrahul

Proč to neuznalo "Ona se snaží navýšit své počty", věta je podle mne v pořádku a dává stejně podivný smysl.


jenda48

Zkouší zvětšit svá čísla to nebere.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.