1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He is my sister's son."

"He is my sister's son."

Překlad:On je syn mé sestry.

December 14, 2015

10 komentářů


anicf_

Spravne je take ..on je me sestry syn


JanaNavrti3

Syn mé sestry je můj synovec


Heborik

...ještě bych uznal "synovec", sestřin syn je můj synovec, nebo ne?


VardaElisabeth

Proč nemůžu napsat: On je můj synovec?


svatienka

tipla bych, ze proto, ze synovec a syn me sestry nejsou synonyma. synovec je nephew.


DeliDogi3

Protože věta zněla jinak . To, že syn mé sestry je múj synovec je sice pravda, ale my mame překládat žzadanou větu a ne co znamená


Postak4

Slo by napsat: "On je sestrin syn." ?


kacenka9

Trosku vaham. Protoze tam vypadlo, ci ze to je sestra.


Postak4

:-) Máte pravdu to mi uniklo.. Děkuji


Sejtko

no, doslovný překlad: je to mé sestry syn... by měl být také uznán

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.