Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Sie lesen eine Zeitung."

Çeviri:Siz bir gazete okursunuz.

2 yıl önce

4 Yorum


sevda034

"Siz gazete okursunuz." yanlış değil mi ? Bu cümledeki "sie", "onlar" anlamındaki "sie"."Siz" demek için ""Ihr" kullanılması ve fiilin farklı çekimlenmesi gerekmiyor mu ?

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"Sie" hem onlar demek, hem de kibar anlamdaki "siz".

2 yıl önce

Nisanur63932

Sie "onlar" anlami vardir

2 yıl önce

gkan876664

Yanlış tercume edilmiş

2 ay önce