Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Er hat den Apfel."

Çeviri:Elma onda.

2 yıl önce

8 Yorum


oguz369

Elma onda mı onun bir elması var olsa daha iyi olmazmıydı acaba ?

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk
  • Er hat einen Apfel : Onun (bir) elması var
  • Er hat den Apfel: Elma onda. Belirli bir elma var ve onun kimde olduğu bilgisini veriyorsun; artikel var.
2 yıl önce

Gogo3590

bu "den" artikel olarak geçiyor sanırım değil mi

1 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet

1 yıl önce

oguz369

He anladım şimdi sağolun

2 yıl önce

behrouzfeizi

Evet bencede yanlis yazmislar turkcesini Olur boyle seyler

1 ay önce

Ceren707415

Çok hızlı söylüyor

10 ay önce

muzaffer561628

Ihr habt den apfel,, elma sizde diye tercüme edilmeli o zaman.

3 ay önce