1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Entschuldigung!"

"Entschuldigung!"

Çeviri:Affedersin!

December 15, 2015

75 Yorum


mehmetkocogluu

Yazılışı beni zorlayan kelimelerden :D


BoraBerber1

11 yasindayim almanca öyreniyom ❤❤


Nazlener3

9 yasindayim almanca öyreniyom ❤❤


Melis_Erkan

@ZeynepGranger Derdin ne?...


45dream45

40 kez sordu yaa :[[


aziye676339

afedersni gecemiyorum


Melis_Erkan

kendi işine bak lütfen insanları aşağılama hele burada insanlar öğrenmeye çalışırken.


Lisa170827

Melis'e katılıyorum


ilayda660710

Bunu yazmakta okumakta çok zorrr


.deniz.oz.

bu söz ingilizcedeki excuse me sözü ile aynı anlamda mı?


ilayda660710

Evet aynı anlama geliyor


BERNURLT

Hayır, ayni anlamda değil diye hatırlıyorum.


oous

hayır sorry ile aynı anlamda... "excuse me" ile "tut mir leid" aynı anlamda bu bildiğimiz özür dilerim demek


ilayda660710

Excuse me afedersiniz demek


elift37

Dogru soyleyeni dokuz koyden kovuyolar.


Melek030507

Afedersin yazıyorum affedersin diyo


TeeTooMie

Bunu yazmak cok zor :(


Ali660502

Aynen uğur böceği ile kara kedi hayranısın galiba


sudetrkgll

Random attıyor sandım.Bu ne ya jaxhfbbf.


Hasan556196

Söyleme ve yazımı zorlardan


prensesiniz33

Bunun telaffuzu sifir ya yapamıyorum


Melis_Erkan

"enşuldigun" işte :D sondaki "g" yi söylemeden gerçi bir yıl geçmiş aradan şimdi söyleyebiliyorsundur


ece735669

Şıklarda dualingo var jddkdkdkdk


Fatih897429

Yanlış yaziyom bea


TURKEY-2020

Çok uzun ve karışık


gulenzek

Yazım kurallarının karşısında olmamak lazım. Binlerce yıllık bir gelenek. Bu geleneğe uymalıyız.


mnevverBal

Bunu yazmasıda okumasıda zor


Kader654320

Çok zor bir kelime:(


Harun123T

KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK


Harun123T

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ridvan.B

özür diliyorum neden kabul etmedi sizce. -YOR ekinden dolayımı sizce


[aktif olmayan kullanıcı]

    Hayır,aslında etmesi gerekiyor.Bu kursta maalesef pek çok alternatif çeviri eksikliği var.


humetin

    schulden - schuldig - die Schuld - ent (Präfix) - ung (nachsilber) ---- (die) Entschuldigung.


yakut.kirmizi

    Evet o yüzden kabul edilmedi kesin


gulenzek

    Entschuldigung!


Elifztrk392839

    Affedersin değil afedersin olmali asil cevap


Ali660502

    Hayır aslında çoğu kişi böyle bilir ama afedersin affedersin diye yazılır. Ama çok gıcık bişey değil mi?!


oous

    özür dilerim


Elmeddin14

    Bunu hem yazmak hemde söylemek çook zor yaa


Melis_Erkan

    sakin ya buraya öğrenmeye mi geldiniz tartışmaya mı yoksa aşağılamaya mı? lütfen biraz dediklerinize dikkat edin...


cem798056

    Zeynep azıcık insan ol aqmun gerizekalisi


Yeim68369

    mikrofona söylediiğimde hep yanlış oluyor anlamıyorum


FutbolKral

    Bunu ögretmedi ki


kbalAltn

    Her türlü yazmayı denedim ama olmadı bence hata bende deil


JindaTelli

    Sırf sonuna ünlem koymadım diye doğru kabul edilmiyor.


mavigokkusagi

    Sonunda doğru yaza bildim 40 kereden sonra))


mavigokkusagi

    Sonunda 40 kereden sonra doğru yaza bildim


Melis_Erkan

    @elift37 derdin ne ya?


Elmeddin14

    Zor söylerim ya ben bunu


yakut.kirmizi

    Ben bunu kolayca söylüyorum,kendim de şaşırıyorum


zaferhamza

    Sussana burada Almanca ögreniyoz Küfür değil


cem798056

    Zeynep seni sikerim insan ol ❤❤ oruspusu


jisoo772925

    Sende insan ol o zaman

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.