"Entschuldigung!"

Çeviri:Affedersin!

2 yıl önce

8 Yorum


mehmetkocogluu

Yazılışı beni zorlayan kelimelerden :D

2 yıl önce

45dream45

40 kez sordu yaa :[[

6 ay önce

.deniz.oz.

bu söz ingilizcedeki excuse me sözü ile aynı anlamda mı?

1 yıl önce

elift37

Seni zeki kız

1 ay önce

FatihBayraktar

Evet

1 yıl önce

ilayda660710

Evet aynı anlama geliyor

10 ay önce

heja538629

Aynen öyle

9 ay önce

ilayda660710

Bunu yazmakta okumakta çok zorrr

10 ay önce

İlgili Tartışmalar

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.