"Entschuldigung!"

Çeviri:Affedersin!

2 yıl önce

36 Yorum


mehmetkocogluu

Yazılışı beni zorlayan kelimelerden :D

2 yıl önce

ZeynepGranger

ağla

11 ay önce

45dream45

40 kez sordu yaa :[[

8 ay önce

aziye676339

afedersni gecemiyorum

1 hafta önce

.deniz.oz.

bu söz ingilizcedeki excuse me sözü ile aynı anlamda mı?

1 yıl önce

elift37

Seni zeki kız

3 ay önce

FatihBayraktar

Evet

1 yıl önce

ilayda660710

Evet aynı anlama geliyor

11 ay önce

heja538629

Aynen öyle

10 ay önce

oous
oous

hayır sorry ile aynı anlamda... "excuse me" ile "tut mir leid" aynı anlamda bu bildiğimiz özür dilerim demek

1 yıl önce

elift37

Dogru soyleyeni dokuz koyden kovuyolar.

3 ay önce

ilayda660710

Excuse me afedersiniz demek

11 ay önce

ilayda660710

Bunu yazmakta okumakta çok zorrr

11 ay önce

FutbolKral

Bunu ögretmedi ki

9 ay önce

ridvan.B

özür diliyorum neden kabul etmedi sizce. -YOR ekinden dolayımı sizce

1 yıl önce

-denizTARIK-

Hayır,aslında etmesi gerekiyor.Bu kursta maalesef pek çok alternatif çeviri eksikliği var.

5 ay önce

Hakan-D

Evet

1 yıl önce

heja538629

Evet o yüzden kabul edilmedi kesin

10 ay önce

kbalAltn

Her türlü yazmayı denedim ama olmadı bence hata bende deil

9 ay önce

cem798056

.

9 ay önce

Elmeddin14

Bunu hem yazmak hemde söylemek çook zor yaa

2 yıl önce

ZeynepGranger

yemin et!!

11 ay önce

cem798056

Zeynep azıcık insan ol aqmun gerizekalisi

9 ay önce

elift37

İt

3 ay önce

mavigokkusagi

Sonunda doğru yaza bildim 40 kereden sonra))

1 yıl önce

mavigokkusagi

Sonunda 40 kereden sonra doğru yaza bildim

1 yıl önce

Yeim68369

mikrofona söylediiğimde hep yanlış oluyor anlamıyorum

1 yıl önce

humetin

schulden - schuldig - die Schuld - ent (Präfix) - ung (nachsilber) ---- (die) Entschuldigung.

1 yıl önce

oous
oous

özür dilerim

2 yıl önce

Elmeddin14

Zor söylerim ya ben bunu

2 yıl önce

heja538629

Ben bunu kolayca söylüyorum,kendim de şaşırıyorum

10 ay önce

ZeynepGranger

bize ne aq

11 ay önce

zaferhamza

Sussana burada Almanca ögreniyoz Küfür değil

10 ay önce

cem798056

Zeynep seni sikerim insan ol aq oruspusu

9 ay önce

MahmutByk2

Yazilisi zor

1 yıl önce

elift37

Sorduk mu

3 ay önce

İlgili Tartışmalar

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.