"Entschuldigung!"

Çeviri:Affedersin!

December 15, 2015

15 Yorum


mehmetkocogluu

Yazılışı beni zorlayan kelimelerden :D

October 15, 2016

zuhal72198

Aynen

February 16, 2019

45dream45

40 kez sordu yaa :[[

April 2, 2018

aziye676339

afedersni gecemiyorum

December 3, 2018

ilayda660710

Bunu yazmakta okumakta çok zorrr

December 15, 2017

.deniz.oz.

bu söz ingilizcedeki excuse me sözü ile aynı anlamda mı?

March 16, 2017

rem602041

Evet

February 2, 2019

NursenaBer

Hayır, ayni anlamda değil diye hatırlıyorum.

July 15, 2019

elift37

Seni zeki kız

August 30, 2018

ece735669

Şıklarda dualingo var jddkdkdkdk

March 14, 2019

ms_daylight

Random attıyor sandım.Bu ne ya jaxhfbbf.

May 11, 2019

gulenzek

Entschuldigung!

March 5, 2019

gulenzek

Yazım kurallarının karşısında olmamak lazım. Binlerce yıllık bir gelenek. Bu geleneğe uymalıyız.

March 5, 2019

prensesiniz33

Bunun telaffuzu sifir ya yapamıyorum

June 30, 2019

Fatih897429

Yanlış yaziyom bea

September 12, 2019

İlgili Tartışmalar

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.