Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Entschuldigung!"

Çeviri:Affedersin!

2 yıl önce

8 Yorum


mehmetkocogluu

Yazılışı beni zorlayan kelimelerden :D

1 yıl önce

45dream45

40 kez sordu yaa :[[

4 ay önce

.deniz.oz.

bu söz ingilizcedeki excuse me sözü ile aynı anlamda mı?

1 yıl önce

FatihBayraktar

Evet

1 yıl önce

ilayda660710

Evet aynı anlama geliyor

8 ay önce

heja538629

Aynen öyle

7 ay önce

ilayda660710

Bunu yazmakta okumakta çok zorrr

8 ay önce

FutbolKral

Bunu ögretmedi ki

6 ay önce

İlgili Tartışmalar