1. Forum
  2. >
  3. Topic: Esperanto
  4. >
  5. "Ĉiu religio havas siajn prop…

"Ĉiu religio havas siajn proprajn kredojn."

Translation:Each religion has its own beliefs.

December 15, 2015

9 Comments


FredCapp

Unu Dio; preĝi; zorgu la malsanulojn kaj la malriĉulojn; faru al aliaj tion kion vi deziras esti faranta… Kia ajn gravas?

December 15, 2015

Gresillon.org

Faru al aliaj tion kion vi deziras ke aliaj faru al vi… Kio ajn gravas?
Faru al aliaj kion aliaj faru al vi… Kio gravas?

December 16, 2015

FredCapp

Mi kredas, ke vi faras bone por mi, dankon.

December 17, 2015

RizIDN

How about "Faru al aliaj kiel aliaj fari al vi" or "Faru al aliaj kion aliaj fari al vi"?

February 25, 2019

Gresillon.org

Faru al aliaj kiel aliaj faras al vi. Faru al aliaj kion aliaj faras al vi. Tiel taŭgas.

February 28, 2019

FaizalZahid

Why does sometimes I see 'propra' alone while in this sentence 'propra' is right after 'sia'?

January 27, 2016

Gresillon.org

propra (adjective) = Belonging exclusively to someone or to something. E.g. propra nomo; jen moro propra al la Angloj; Esp.. estas propra apartenaĵo de neniu nacio; propra opinio ne estas leĝo por alia; la propra valoro de homo; propra havo.

si, sia (reflexive pronoun) = Related or belonging to himself, herself, themselves. E.g. ĉiu patro amas sian infanon; ŝi lavis sian ĉemizon.

sia propra = is as pleonasm used to accentuate the possessive pronoun (emphasis). E.g. ŝi lavis sian propran ĉemizon.

January 27, 2016

FaizalZahid

Thank you very much!

January 27, 2016

FaizalZahid

I found an example here!

January 27, 2016
Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.