"Ο άντρας τρώει σάντουιτς."

Μετάφραση:The man eats sandwiches.

πριν από 2 χρόνια

13 σχόλια


vicky205955

Για να μην μας χρεώνει άδικα λάθος ας γράψουν Ο ΑΝΤΡΑΣ ΤΡΩΕΙ ΤΑ ΣΑΝΤΟΥΙΤΣ, ωστε να ξεχωρίζει ο πληθυντικός.

πριν από 1 χρόνο

zGbf7

συμφωνώ

πριν από 3 εβδομάδες

CalamityJaneBan

και πως φαινεται αυτο απο τη "μεταφρασμενη" λεξη σαντουιτς?

πριν από 2 χρόνια

roubini1

Δεν ξερω αν το σαντουιτς ειναι στον ενικο -πλυθηντικο βαθμο

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Στον ενικό είναι "sandwich" και στον πληθυντικό "sandwiches".

πριν από 2 χρόνια

panos86gr

Στα ελληνικά η λέξη "σάντουιτς" είναι και σε ενικό και σε πληθυντικό. Συνεπώς πρέπει να προστεθεί το άρθρο "το" ή "τα" για να το προσδιορίζει. Αν παραμείνει έτσι δεν μπορεί να χρεώνεται ως λάθος το "sandwich".

πριν από 5 μήνες

vicky205955

μόνο που εδώ είναι στα ελληνικά όπου λέει την λέξη σάντουιτς!!!!!πως να ξέρω ότι εννοεί πληθυντικό και με χρεώνει λάθος????

πριν από 1 χρόνο

Makis773476

Διορθώστε το να φαίνεται τουλάχιστον σε αυτή τη μορφή ερώτησης σωστό, είτε είναι στον ενικό, είτε στον πληθυντικό. Αφήστε το έτσι στον ακουστικό τύπο άσκησης εκεί που μας ζητάει να γράψουμε τη φράση που ακούμε.

πριν από 6 μήνες

Aikon17
Aikon17

To "σάντουιτς" δεν είναι ελληνική λέξη και δεν έχει πληθυντικό, είτε λες ένα σάντουιτς είτε πολλά, η γραφή του είναι ίδια... άρα για να μπορείς να διακρίνεις αν πρόκειται για περισσότερα από ένα θα έπρεπε να το προσδιορίσεις αριθμητικά, δηλαδή - ο άνδρας τρώει δύο, τρία, ή πολλά σάντουιτς-

πριν από 4 μήνες

panos86gr

Με άρθρο "το" ή "τα" μπορεί να προσδιοριστεί, δεν χρειάζεται ποσότητα.

πριν από 4 μήνες

MarsTheSoap
MarsTheSoap
Mod

Προς ενημέρωση όλων όσων δυσκολεύονται στην πρόταση αυτή, έχετε δίκιο ότι το γεγονός ότι στα Ελληνικά και ο ενικός και ο πληθυντικός είναι ο ίδιος δεν επιτρέπει στον αναγνώστη να καταλάβει αν πρόκειται για ένα ή πολλά σάντουιτς.

Για τον λόγο αυτόν, στην άσκηση που ζητά να γραφτεί η πρόταση στα Αγγλικά, γίνεται δεκτό και το "The man eats sandwiches" και το "The man eats a sandwich". (Το "The man eats sandwich" χωρίς το αόριστο άρθρο "a" στην περίπτωση του ενικού, είναι γραμματικά λάθος, αφού στα Αγγλικά απαιτείται πάντα κάποιο είδος άρθρου πριν από ουσιαστικό στον ενικό αριθμό).

Ελπίζουμε έτσι να μην προκύψει άλλο πρόβλημα με την άσκηση αυτή. Ευχαριστούμε.

πριν από 3 εβδομάδες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.