"Ο άντρας τρώει σάντουιτς."

Μετάφραση:The man eats sandwiches.

December 15, 2015

22 σχόλια


vicky205955

Για να μην μας χρεώνει άδικα λάθος ας γράψουν Ο ΑΝΤΡΑΣ ΤΡΩΕΙ ΤΑ ΣΑΝΤΟΥΙΤΣ, ωστε να ξεχωρίζει ο πληθυντικός.

September 29, 2017

zGbf7

συμφωνώ

September 19, 2018

CalamityJaneBan

και πως φαινεται αυτο απο τη "μεταφρασμενη" λεξη σαντουιτς?

September 29, 2016

roubini1

Δεν ξερω αν το σαντουιτς ειναι στον ενικο -πλυθηντικο βαθμο

December 15, 2015

D_..
Mod

    Στον ενικό είναι "sandwich" και στον πληθυντικό "sandwiches".

    December 15, 2015

panos86gr

    Στα ελληνικά η λέξη "σάντουιτς" είναι και σε ενικό και σε πληθυντικό. Συνεπώς πρέπει να προστεθεί το άρθρο "το" ή "τα" για να το προσδιορίζει. Αν παραμείνει έτσι δεν μπορεί να χρεώνεται ως λάθος το "sandwich".

    May 13, 2018

Makis773476

    Διορθώστε το να φαίνεται τουλάχιστον σε αυτή τη μορφή ερώτησης σωστό, είτε είναι στον ενικό, είτε στον πληθυντικό. Αφήστε το έτσι στον ακουστικό τύπο άσκησης εκεί που μας ζητάει να γράψουμε τη φράση που ακούμε.

    April 13, 2018

MarsTheSoap

    Προς ενημέρωση όλων όσων δυσκολεύονται στην πρόταση αυτή, έχετε δίκιο ότι το γεγονός ότι στα Ελληνικά και ο ενικός και ο πληθυντικός είναι ο ίδιος δεν επιτρέπει στον αναγνώστη να καταλάβει αν πρόκειται για ένα ή πολλά σάντουιτς.

    Για τον λόγο αυτόν, στην άσκηση που ζητά να γραφτεί η πρόταση στα Αγγλικά, γίνεται δεκτό και το "The man eats sandwiches" και το "The man eats a sandwich". (Το "The man eats sandwich" χωρίς το αόριστο άρθρο "a" στην περίπτωση του ενικού, είναι γραμματικά λάθος, αφού στα Αγγλικά απαιτείται πάντα κάποιο είδος άρθρου πριν από ουσιαστικό στον ενικό αριθμό).

    Ελπίζουμε έτσι να μην προκύψει άλλο πρόβλημα με την άσκηση αυτή. Ευχαριστούμε.

    September 19, 2018

arviis

    Στην ελληνική πρόταση δεν ειναι ξεκαθαρο εαν αναφέρεται σε πληθυντικο

    October 25, 2018

MarsTheSoap

    Παρακαλώ, δείτε και την απάντηση που έχει δοθεί στα παραπάνω σχόλια σχετικά με τι ζήτημα αυτό.

    November 16, 2018

staival

    Κανονικα πρεπει να γραφει= ο αντρας τρωει τα σάντουιτς

    May 8, 2019

MarsTheSoap

    Παρακαλώ δείτε και την απάντηση που έχει δοθεί στα παραπάνω σχόλια.

    May 8, 2019

goldengeor

    Δεν υπαρχει πληθυντικος του σαντουιτς στα ελληνικά οποτε χρειαζεται επεξηγηση

    July 18, 2019

ImStk123

    Χωρις λογο χανεις την προταση χωρις να ξεχωριζει ο πληθυντικός...οτι να'ναι

    July 7, 2019

Aikon17

    To "σάντουιτς" δεν είναι ελληνική λέξη και δεν έχει πληθυντικό, είτε λες ένα σάντουιτς είτε πολλά, η γραφή του είναι ίδια... άρα για να μπορείς να διακρίνεις αν πρόκειται για περισσότερα από ένα θα έπρεπε να το προσδιορίσεις αριθμητικά, δηλαδή - ο άνδρας τρώει δύο, τρία, ή πολλά σάντουιτς-

    June 11, 2018

panos86gr

    Με άρθρο "το" ή "τα" μπορεί να προσδιοριστεί, δεν χρειάζεται ποσότητα.

    June 11, 2018
    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.