1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Ο άντρας τρώει σάντουιτς."

"Ο άντρας τρώει σάντουιτς."

Μετάφραση:The man eats sandwiches.

December 15, 2015

27 σχόλια


vicky205955

Για να μην μας χρεώνει άδικα λάθος ας γράψουν Ο ΑΝΤΡΑΣ ΤΡΩΕΙ ΤΑ ΣΑΝΤΟΥΙΤΣ, ωστε να ξεχωρίζει ο πληθυντικός.


CalamityJaneBan

και πως φαινεται αυτο απο τη "μεταφρασμενη" λεξη σαντουιτς?


roubini1

Δεν ξερω αν το σαντουιτς ειναι στον ενικο -πλυθηντικο βαθμο


D_..
Mod
Plus

Στον ενικό είναι "sandwich" και στον πληθυντικό "sandwiches".


panos86gr

Στα ελληνικά η λέξη "σάντουιτς" είναι και σε ενικό και σε πληθυντικό. Συνεπώς πρέπει να προστεθεί το άρθρο "το" ή "τα" για να το προσδιορίζει. Αν παραμείνει έτσι δεν μπορεί να χρεώνεται ως λάθος το "sandwich".


thodoris750223

Στα ελληνικά ομως μόνο αν είσαι μάντης θα το καταλάβεις..


Makis773476

Διορθώστε το να φαίνεται τουλάχιστον σε αυτή τη μορφή ερώτησης σωστό, είτε είναι στον ενικό, είτε στον πληθυντικό. Αφήστε το έτσι στον ακουστικό τύπο άσκησης εκεί που μας ζητάει να γράψουμε τη φράση που ακούμε.


MarsTheSoap

Προς ενημέρωση όλων όσων δυσκολεύονται στην πρόταση αυτή, έχετε δίκιο ότι το γεγονός ότι στα Ελληνικά και ο ενικός και ο πληθυντικός είναι ο ίδιος δεν επιτρέπει στον αναγνώστη να καταλάβει αν πρόκειται για ένα ή πολλά σάντουιτς.

Για τον λόγο αυτόν, στην άσκηση που ζητά να γραφτεί η πρόταση στα Αγγλικά, γίνεται δεκτό και το "The man eats sandwiches" και το "The man eats a sandwich". (Το "The man eats sandwich" χωρίς το αόριστο άρθρο "a" στην περίπτωση του ενικού, είναι γραμματικά λάθος, αφού στα Αγγλικά απαιτείται πάντα κάποιο είδος άρθρου πριν από ουσιαστικό στον ενικό αριθμό).

Ελπίζουμε έτσι να μην προκύψει άλλο πρόβλημα με την άσκηση αυτή. Ευχαριστούμε.


arviis

Στην ελληνική πρόταση δεν ειναι ξεκαθαρο εαν αναφέρεται σε πληθυντικο


MarsTheSoap

Παρακαλώ, δείτε και την απάντηση που έχει δοθεί στα παραπάνω σχόλια σχετικά με τι ζήτημα αυτό.


staival

Κανονικα πρεπει να γραφει= ο αντρας τρωει τα σάντουιτς


MarsTheSoap

Παρακαλώ δείτε και την απάντηση που έχει δοθεί στα παραπάνω σχόλια.


Constantin159452

Γιατί είναι λαθος; Στα ελληνικά δεν υπάρχει διάκριση.


Catamaran2016

Σας παρακαλώ να το διορθώσετε βάζοντας άρθρο "το σάντουιτς ή τα σάντουιτς" για να καταλαβαίνουμε αν είναι ενικός ή πληθυντικός.


amaliaKons

Συμφωνώ με τη vicky 205955. Στα ελληνικά οταν γράφεις σάντουιτς εννοείς ενικό, για να δηλώσεις οτι θέλεις πληθυντικό, η πρόταση θα έπρεπε να ήταν "ο άντρας τρώει τα σάντουιτς.


jaye16

Οι κανόνες του Duolingo δεν μας επιτρέπουν να χρησιμοποιήσουμε "τα" εδώ γιατί "the" δεν χρησιμοποιείται στην κύρια πρόταση.

Αποφασίσαμε να καταργήσουμε αυτήν την πρόταση ..και μερικές άλλες που δεν είναι σαφείς.


vampir_rr

Που να ξέρω ότι ήθελε πληθυντικό στα σαντουιτς αφού και στον ενικό είναι το ίδιο ακριβώς!


naSt.2

οι πιο κατω παρατηρησεις ειναι σωστες


ErasmiaIoa

Ο άνδρας τρώει σάντουιτς , ένα ή πολλά ;


ErasmiaIoa

Πρέπει να προσδιοριστεί με το άρθρο το ή τα , ενικός ή πληθυντικός .


JAKAZA

και μετά από τόσα χρόνια βλέπω ότι όλοι έχουμε λάθος και ακόμα δεν υπάρχει διόρθωση σε αυτή απάντηση , τελικά πόσα σάντουιτς έφαγε ο καημένος?


jaye16

Εάν αναφέρεστε σε "σάντουιτς ενικός" ή "σάντουιτς πληθυντικός " παρακαλούμε σημειώστε δεν υπάρχει λάθος . Και οι δύο είναι αποδεκτές ως σωστές μεταφράσεις.


amaliaKons

Αυτή τη φορά το απάντησα όπως θεωρείτε εσείς το σωστό, παρόλα αυτα η προταση έτσι όπως δίνεται είναι τουλάχιστον ανακριβής.


jaye16

Έχω διαγράψει αυτήν την πρόταση και δύο άλλες από τις ασκήσεις και τις αντικατέστησα με καλύτερες. Ευχαριστώ για τα σχόλιά σας.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.