Duolingo is the most popular way to learn languages in the world. Best of all, it's 100% free!

"Ο άντρας τρώει σάντουιτς."

Translation:The man eats sandwiches.

0
2 years ago

9 Comments


CalamityJaneBan

και πως φαινεται αυτο απο τη "μεταφρασμενη" λεξη σαντουιτς?

6
Reply11 year ago

vicky205955

Για να μην μας χρεώνει άδικα λάθος ας γράψουν Ο ΑΝΤΡΑΣ ΤΡΩΕΙ ΤΑ ΣΑΝΤΟΥΙΤΣ, ωστε να ξεχωρίζει ο πληθυντικός.

6
Reply110 months ago

roubini1

Δεν ξερω αν το σαντουιτς ειναι στον ενικο -πλυθηντικο βαθμο

5
Reply2 years ago

D_..
D_..
Mod

Στον ενικό είναι "sandwich" και στον πληθυντικό "sandwiches".

2
Reply2 years ago

panos86gr
panos86gr

Στα ελληνικά η λέξη "σάντουιτς" είναι και σε ενικό και σε πληθυντικό. Συνεπώς πρέπει να προστεθεί το άρθρο "το" ή "τα" για να το προσδιορίζει. Αν παραμείνει έτσι δεν μπορεί να χρεώνεται ως λάθος το "sandwich".

1
Reply2 months ago

vicky205955

μόνο που εδώ είναι στα ελληνικά όπου λέει την λέξη σάντουιτς!!!!!πως να ξέρω ότι εννοεί πληθυντικό και με χρεώνει λάθος????

3
Reply11 months ago

Makis773476

Διορθώστε το να φαίνεται τουλάχιστον σε αυτή τη μορφή ερώτησης σωστό, είτε είναι στον ενικό, είτε στον πληθυντικό. Αφήστε το έτσι στον ακουστικό τύπο άσκησης εκεί που μας ζητάει να γράψουμε τη φράση που ακούμε.

2
Reply3 months ago

Aikon17
Aikon17

To "σάντουιτς" δεν είναι ελληνική λέξη και δεν έχει πληθυντικό, είτε λες ένα σάντουιτς είτε πολλά, η γραφή του είναι ίδια... άρα για να μπορείς να διακρίνεις αν πρόκειται για περισσότερα από ένα θα έπρεπε να το προσδιορίσεις αριθμητικά, δηλαδή - ο άνδρας τρώει δύο, τρία, ή πολλά σάντουιτς-

0
Reply1 month ago

panos86gr
panos86gr

Με άρθρο "το" ή "τα" μπορεί να προσδιοριστεί, δεν χρειάζεται ποσότητα.

0
Reply1 month ago