1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Schokolade schmeckt süß."

"Schokolade schmeckt süß."

Çeviri:Çikolata tatlı.

December 15, 2015

18 Yorum


BurcinKARADEMIR

schokolade schmeckt süß te tadı tatlı diyor çünkü orada ayrıca schmeckt te var çevirisinde sadece çikolata tatlı diyor yanlış çeviri


YazEfence1

Bence çikolatanın tadı güzel cevabı kabul edilmeli


Akgun11

Katılıyorum


bendorakal

Çikolatanın tadı tatlıdır da olabilir


ice.777

Varsa var sanki siz yanlış yapmıyorsunuz adamlar size o kadar yardım ediyor zalımlar yaa


NusretKrek

Evet evet evet evrt


Emre934492

tadı tatlı nedir yahu?


MustafaAlp199924

Çukulatanın tadı tatlı cümlede bir problem var


BUGRASNR_61

Çikolatanın tadı hoş/güzel demek


Zoner15

Schokolade schmeckt schlecht cikolatanin tadi kotu cikiyo ozaman interessant.


zaferhamza

Çok uzun bir kelime


gldwZP

Cünlede bir hata var


Akgun11

Sadece çikolata süss demekte yeterli


lcync

Çikolata güzel tadar tarzı bir yanıt olması lazım.Cikolata tatlının çevirisi Schokolade ist Süß olur


Ahmet0813

Lütfen bu mikrofunun anlamama sorununu halledebilirmisiniz.Iki gündür sorun yaşatıyor.


evki242412
<h1>Bence yeterli bir açıklamanız yok schmeken= tadı olmak,süß=tatlı çikolatada bir tür şekerleme burada üç tatlı kelimeden bir ifade elde edilmek isteniyor.Bu Almanca çok zor ifade,Türkçe çevirisi için.</h1>
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.