"Nenávist je celosvětový problém."

Překlad:Hate is a global issue.

December 15, 2015

13 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


JaroslavHe18

Já mám problém že mi to nevzalo problem


Tonda623910

proč nelze global problem


MZ8NXF

Mně to problem vzalo (24.6.2020).


mary500180

Prosím kdy ISSUE a kdy stačí jenom☺ PROBLEM. Děkuji


widle

Issue je obecnější slovo, znamená něco jako věc, záležitost, kterou je třeba se zabývat a podobně. (Pak to znamená ještě další, nesouvisející věci.) V angličtině se hodně používá jako eufemismus, zjemnění, když nechcete natvrdo říct, že je něco problém.

Takže se často jako problém přeložit dá, zvlášť v kontextech, kde se vhodných českých slov nedostává, ale je dobré vědět, že to je vlastně jen přibližný překlad. Někdy se to hodit nemusí.


333skpp333ss

A jak z To mam z textu vedet. Co si nekdo mysli?


333skpp333ss

Takze vlastne bez urcite odpovedi


Makkiehs

Prosím, proč se nemůže použít hatred? Děkuji


widle

Asi to ještě nikoho nenapadlo, doplnila jsem to.


joocker1

Je "hate" opravdu spravne? Nam ve skole zduraznovali, ze je to "hatred" a "hate" nam neuznavali. Dekuji.


Z0uJ4

The hate is worldwide problem - proč ne?


ZdekaSchoo

Chybí člen, problem je počítatelné podstatné jméno v jednotném čísle, před hate člen být nemůže, není to konkrétní nenávist

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.