"Die Tomaten esse ich."

Çeviri:Domatesleri ben yiyorum.

2 yıl önce

19 Yorum


MorniaMoon

Domatesler beni yiyor yazdım kabul etmesini bekliyordum :D

1 yıl önce

ridvan.B

tüm lingot puanlarım bu cevaba feda olsun

1 yıl önce

sonofneptune
sonofneptune

Cümle böylede kurulabilir mi? Belirli kuralı var mı?

2 yıl önce

k.gokce
k.gokce
Mod

Evet devrik cümleler de kurulabiliyor bu örnekte olduğu gibi. Zaman belirten öğeyle de cümle başlayabilir. Örneğin, "Heute bin ich glücklich." cümlesi, "Ben bugün mutluyum." demek.

2 yıl önce

sonofneptune
sonofneptune

Çok teşekkürler

2 yıl önce

k.gokce
k.gokce
Mod

Rica ederim.

2 yıl önce

Halil165945

Sen soru sordun ben bugun mutlumuyum yazdin Dogrusu once zamir sonra fiil sonra zaman.

6 ay önce

shamelessgirl

heute ich bin olmaz mı?

1 yıl önce

SteffiBookworm-

Hayır, fiil ikinci konumda olmalı.

1 yıl önce

shamelessgirl

''Ich esse Die Tomaten.'' da olur mu? die tomaten ın başa gelmesi sadece cümlenin vurgusunu mu değiştiriyor?

1 yıl önce

mizinamo
mizinamo

Evet, doğru.

(O zaman die küçük bir harfla yazılıyor: Ich esse die Tomaten.)

1 yıl önce

shamelessgirl

Kuralı ne peki, neye göre ikinci konumda oluyor?

1 yıl önce

unutmaz
unutmaz

Devrik cümlelerde kuraldır. Fiil 2. Zamir 3. Sırada olur

4 ay önce

-denizTARIK-

Günümüzde hiç aktif kullanıcı yok mu?Bütün yorumlar geçen seneden kendimi yalnız hissediyorum :)

1 yıl önce

SibanM

Ben Eylul 2018 de buradayım.

3 hafta önce

Murat615843

Yediğim şey domates gibi bir anlam çıkar mı buradan? Biri sanki " was isst du?" Demiş de o da "Die tomaten esse ich." Demiş gibi

1 ay önce

sametgndz351

"Domatesleri yiyen benim" olmaz mı?

1 yıl önce

mizinamo
mizinamo

= Der, der die Tomaten isst, bin ich / Ich bin der[jenige], der die Tomaten isst.

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.