"DieTomatenesseich."

Çeviri:Domatesleri ben yiyorum.

3 yıl önce

10 Yorum


MorniaMoon

Domatesler beni yiyor yazdım kabul etmesini bekliyordum :D

2 yıl önce

ridvan.B

tüm lingot puanlarım bu cevaba feda olsun

1 yıl önce

sonofneptune
sonofneptune

Cümle böylede kurulabilir mi? Belirli kuralı var mı?

3 yıl önce

k.gokce
k.gokce
Mod

Evet devrik cümleler de kurulabiliyor bu örnekte olduğu gibi. Zaman belirten öğeyle de cümle başlayabilir. Örneğin, "Heute bin ich glücklich." cümlesi, "Ben bugün mutluyum." demek.

3 yıl önce

sonofneptune
sonofneptune

Çok teşekkürler

3 yıl önce

k.gokce
k.gokce
Mod

Rica ederim.

3 yıl önce

Halil165945

Sen soru sordun ben bugun mutlumuyum yazdin Dogrusu once zamir sonra fiil sonra zaman.

8 ay önce

-denizTARIK-

Günümüzde hiç aktif kullanıcı yok mu?Bütün yorumlar geçen seneden kendimi yalnız hissediyorum :)

1 yıl önce

SibanM

Ben Eylul 2018 de buradayım.

2 ay önce

Murat615843

Yediğim şey domates gibi bir anlam çıkar mı buradan? Biri sanki " was isst du?" Demiş de o da "Die tomaten esse ich." Demiş gibi

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.