Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Junge"

Çeviri:Oğlan

2 yıl önce

16 Yorum


ZeynepEcri5

Junge oğlan demek

11 ay önce

falancaninoglu

Kendi basina oglan cocugunu anlatiyor ama sifat olarak genc anlamina da geliyor. Junge mann, junge dame gibi.

4 ay önce

05353047386

HA ERKEK HA OĞLAN NE FARK EDİYOR Kİ ?

1 yıl önce

Eluvian_
  • Erkek (yetişkin) = Mann
  • Oğlan (genç/çocuk) = Junge
1 yıl önce

CilginTavuk117

Genç anlamına da geliyor (en azından ben böyle biliyorum.).

1 yıl önce

nurxmoleyen

Büyük harfle başlamasından anladım dsdgjklşffdddfh

1 yıl önce

Eluvian_

Almancada bütün isim soylu sözcükler büyük harfle başlar.

1 yıl önce

ss1gg2

çocuk dedim kabul etmedi

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"çocuk" dediğinizde cinsiyeti belli değil, almancası da Kind

2 yıl önce

serrayksel

İngilizcede de kind kibar demek

2 yıl önce

jack319969

kid de cocuk demek ingilizce ile almanca hem gramer hem kelime olarak cok ortusuyor zaten ayni aile dilinden geliyor

3 hafta önce

jack319969

dil ailesi :)

3 hafta önce

Mehmet289346

küçük o ile yazınca kabul etme affedersinizde Türkçe'nin kelime/cümle kurallarını mı öğrenmeye geldik,Almanca öğrenmeye mi?

1 yıl önce

Eluvian_

Turkceyi dogru bir sekilde kullanamadan Almanca ogrenebilir misiniz? Adi ustunde Turkce bilenler icin Almanca kursu. Ayrica kucuk harfle baslayan "oğlan" da kabul ediliyor, bizzat denedim.

1 yıl önce

hafsaozan

oğlan çocuk niye kabul edilmiyor Niye oğlan deniliyo

2 yıl önce

Eluvian_

"oğlan çocuk" kulağa çok kullanım dışı ve saçma geliyor. Bunun yerine "oğlan", "oğlan çocuğu", "erkek çocuk" veya "erkek çocuğu" kabul ediliyor.

1 yıl önce