"El català és senzill."

Traducción:El catalán es sencillo.

Hace 2 años

13 comentarios


amadeogarcia

Salvo cuando empiezas a tratar de entender e incorporar los complementos directos y los indirectos, como el "hi" o el "en"...

Hace 2 años

truelefty
truelefty

Estic d'acord.

Hace 2 años

vcel10
vcel10

¿Es catalán simple? o sencillo? Yo no sé porque no hablo español ;-)

Hace 2 años

truelefty
truelefty

Primero, algunas correcciones:
¿Es simple el catalán? ¿O sencillo? Yo no lo sé porque no hablo español :-)
(Aunque sí hablas español, sólo que te falta mejorar un poco :) )


Catalán is simple and easy (simple y sencillo), both are correct adjectives for that language :)

Hace 2 años

vcel10
vcel10

It looks similar to Spanish, that probably makes it easily recognizable.

Hace 2 años

truelefty
truelefty

For us, Spanish speakers, yes, you are right :)

Hace 2 años

wadenbeisser
wadenbeisser

Però quina és la diferència entre els dos en aquest context? (Sencill i simple?)

Hace 9 meses

PolyglotCiro
PolyglotCiro

Muy parecido al Español xD

Hace 2 años

Wernerpol
Wernerpol

I molt elegant i bonic

Hace 1 año

danielph147
danielph147

El català és senzill si tens una base en idiomes com l'espanyol, el francés, l'italià... Però sinó pot ser una mica difícil, és clar. Hi ha algunes coses que ni per a espanyols com jo són fácils jajajaja però m'agrada molt aquesta llengua (qualsevol correcció s'agraeix)

Hace 11 meses

Ice-Kagen
Ice-Kagen

El vocabulario es sencillo... la gramática es sencilla... la pronunciación mucho menos XD

Hace 1 año

JosAntonio22462

La fonètica és més complicada que la castellana: hi ha molts sons que nosaltres no en tenim (o oberta, e oberta, vocal neutra... ), a més una mateixa lletra es pot pronunciar de diferents maneres i també hi ha molts dígrafs; la gramàtica, encara que hi ha coses iguals, penso que també és més complicada: especialment els temes dels 1) pronoms febles (el català pronominalitza més elements de l'oració que el castellà: CRV, CC, CN, C Pred... I a més les pronominalitzacions són més complicades: "donar-lo, donar-ne, donar-ho" ) 2) les conjugacions dels verbs especialment el passat perifràstic que a nosaltres ens sona com futur de intenció... Encara les dificultats és una llengua i una cultura que m'agrada molt. Moltes gràcies al duolingo per donar-nos l'oportunitat de poder aprendre-ne i a la vegade divertir-nos

Hace 1 semana

lapoetapr
lapoetapr

Mentira.

Hace 6 meses
Aprende catalán en solo 5 minutos diarios. Completamente gratis.