1. Foro
  2. >
  3. Tema: Catalan
  4. >
  5. "El català és senzill."

"El català és senzill."

Traducción:El catalán es sencillo.

December 15, 2015

12 comentarios


amadeogarcia

Salvo cuando empiezas a tratar de entender e incorporar los complementos directos y los indirectos, como el "hi" o el "en"...


VeeDrawStuff

¿Es catalán simple? o sencillo? Yo no sé porque no hablo español ;-)


kiddo-depido

Primero, algunas correcciones:
¿Es simple el catalán? ¿O sencillo? Yo no lo sé porque no hablo español :-)
(Aunque sí hablas español, sólo que te falta mejorar un poco :) )


Catalán is simple and easy (simple y sencillo), both are correct adjectives for that language :)


VeeDrawStuff

It looks similar to Spanish, that probably makes it easily recognizable.


kiddo-depido

For us, Spanish speakers, yes, you are right :)


wadenbeisser

Però quina és la diferència entre els dos en aquest context? (Sencill i simple?)


Oceanotti

Petita correcció: Hi estic d'acord.


danielph147

El català és senzill si tens una base en idiomes com l'espanyol, el francés, l'italià... Però sinó pot ser una mica difícil, és clar. Hi ha algunes coses que ni per a espanyols com jo són fácils jajajaja però m'agrada molt aquesta llengua (qualsevol correcció s'agraeix)


RicardinhoMilos

I molt elegant i bonic


Ice-Kagen

El vocabulario es sencillo... la gramática es sencilla... la pronunciación mucho menos XD


JosAntonio22462

La fonètica és més complicada que la castellana: hi ha molts sons que nosaltres no en tenim (o oberta, e oberta, vocal neutra... ), a més una mateixa lletra es pot pronunciar de diferents maneres i també hi ha molts dígrafs; la gramàtica, encara que hi ha coses iguals, penso que també és més complicada: especialment els temes dels 1) pronoms febles (el català pronominalitza més elements de l'oració que el castellà: CRV, CC, CN, C Pred... I a més les pronominalitzacions són més complicades: "donar-lo, donar-ne, donar-ho" ) 2) les conjugacions dels verbs especialment el passat perifràstic que a nosaltres ens sona com futur de intenció... Encara les dificultats és una llengua i una cultura que m'agrada molt. Moltes gràcies al duolingo per donar-nos l'oportunitat de poder aprendre-ne i a la vegade divertir-nos

Aprende catalán en solo 5 minutos diarios. Completamente gratis.