"Whowillhavetakenmytoothpaste?"

Çeviri:Diş macunumu kim almış olacak?

3 yıl önce

12 Yorum


Ayerana3

Tövbe Estağfurullah bu ne biçim soru

2 yıl önce

Bisnev99

Eşyalarını birilerinin alacağını düşün. Eşyalarının içinden bir parçayı kimin alacağını soruyormuşsun gibi düşün. Yeri gelince kullanıyoruzdur muhtemelen.

2 yıl önce

AtayGKE

Bu cümleyi günlük hayatta kullanmak için bayağı karanlık işlere karışmış olmak lazım. Daha çok Supernaturalda falan kullanılabilecek bir cümle.

1 yıl önce

turabi35

diş macunumu kim almış olabilir? daha türkçe ye daha yakın ifade olmaz mı?

2 yıl önce

BarAdal3
BarAdal3

Belki. Ama şu anda bunun dersin konusuyla ne ilgisi var?

1 yıl önce

Ahmet000007

"... Olmaz mı?" değil. Zaten Türkçe'de onun tek ifade ediliş şekli, bu sizin dediğiniz. %1milyon haklısınız. Sadece gereksiz bir temkinle yazmışsınız yorumu.

4 ay önce

James640226
James640226

Olacak yazmak zorunda olmamız saçma

1 yıl önce

sawashian
sawashian

Ses kaydı hatalı. Bildirim gönderdim ama belki ben anlayamıyor olabilirim diye buraya yazdım. "will" anlaşılmıyor, ses kaydında direkt "Who have taken my toothpaste?" deniliyor. Herkes benim gibi mi anlıyor yoksa ben mi anlayamıyorum?

1 yıl önce

PhobosVonC

diş macunumu kim almış olacaktı da doğru sayılabilir

2 yıl önce

Elodelo85

Çok anlamsız bir cümle

10 ay önce

nzmturkan

Böyle bir cümle cok enteresan.

3 yıl önce

Bisnev99

Eşyaların alıncaksa, içinden bir parçanın kimin tarafından alıcağını sorabiliriz gibi.

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.